Впровадження 1С:Підприємство 8

При придбанні послуги у нас наші фахівці безкоштовно допоможуть з:
Встановленням програмного забезпечення на комп'ютери (сервери) і налаштують права доступу користувачів
Оновленням конфігурації останніх (актуальних) релізів і пояснять, як оновлювати її в подальшому
Ознайомленням з функціональними можливостями програм
Виконанням налаштування облікової політики на підприємстві
Підключенням до порталу техпідтримки ІТС
Реєстрацією програмного продукту в "1С: Підприємство"

Впровадження "1С: Підприємство" складається не з одного етапу. Для отримання певного результату потрібно проаналізувати діяльність фірми, підібрати і встановити відповідне програмне забезпечення, провести роботи з навчання персоналу, вчасно запустити програму в експлуатацію, протестувати і, відповідно, забезпечити її подальший супровід.

Виходячи з нашого досвіду, можемо з упевненістю сказати, що деякі з клієнтів плутають такі поняття як «Впровадження "1С: Підприємство"» і «Встановлення "1С: Підприємство"». Тому хочемо пояснити відмінність:

Впровадження розраховується і здійснюється для кожного замовника індивідуально. У розрахунок береться аналітика по бізнес процесам підприємства і очікуванні результату на виході, а також бюджет замовника на автоматизацію.

Кожна компанія унікальна і тому не кожному може підійти звичайний функціонал програм лінійки "1С: Підприємство". Наша мета в наданні послуг - це індивідуальний підхід до кожного клієнта для максимального задоволення його потреб!

Щоб зрозуміти, який саме вид впровадження підходить саме Вашому підприємству, можна звернутися до наших фахівців, які нададуть якісну консультацію і допоможуть вибрати правильний варіант.

Етапи впровадження "1С:Підприємство 8.2":

01.

В даному документі представлено пропозицію на проведення аналітичних робіт, які фактично є першим етапом проекту автоматизації та документом-обгрунтуванням для подальшого написання комерційної пропозиції на проведення проектного впровадження.

02.

Концептуальне проектування являє собою ряд дій проектного аналітика з побудови моделі майбутньої облікової системи.

03.

Технічне Завдання (далі ТЗ) - це найважливіша ланка в розробці. Для Замовника - це документ, що дає розуміння, що саме буде зроблено, як саме, фіксує рамки, де робота починається, а де закінчується.

04.

Послуги проджект-менеджменту широко застосовуються в проектних роботах і охоплюють як технічну складову, так і організаційну.

05.

Існує два основних періоди: період тестової експлуатації і період промислової експлуатації.

06.

Послуга тестування широко застосовується практично у будь-який розробці або впровадженні - будь то дрібне доопрацювання або широкомасштабний проект.



Наші контакти

03113 г. Киев, улица Дружковская, дом 10 офис 419

Пн-пт 09:00-18:00

+38 (067) 466 82 62
+38 (044) 333 82 63

Надіслати повідомлення
Чекаю дзвінка