BAS ERP

bas erp для Украины
Ціна:
180 000 грн
Замовити

В Україні стартував продаж нового рішення ERP-класу - "BAS ERP". Програмний комплекс кидає виклик західним аналогам SAP і Oracle і обіцяє, ні багато ні мало, повністю забезпечити комплексну автоматизацію всіх потреб великого бізнесу в обліку, контролі, аналізі, і управленні. Позиціонується як система для середніх і великих підприємств будь-якого ступеня технологічної складності. Повністю адаптований під українську законодавчу та нормативну базу. Творці постаралися врахувати всі сучасні вимоги: мобільні та хмарні технології, багато уваги приділили масштабованості, відмовостійкості та безпеки. Але головне в основу закладені сучасні методики управління - теорія обмежень, що дозволяє управляти ефективністю всього бізнесу.

Великі багатопрофільні підприємства вимагають унікального технологічного рішення, завдяки якому спрощується адміністрування та управління виробництвом, оптимізуються процеси обліку та аналізу, планування розвитку бізнесу, поліпшується взаємодія різних бізнес-структур. Такий інструмент має у своєму розпорядженні компанія EIS.  Це "BAS ERP". Детальніше про цю конфігурацію і те, чому її варто купити.

Опис

Запит великого бізнесу на інформаційно-операційну, яка б комплексно вирішувала завдання з управління, обліку, контролю, планування на підприємстві був реально втілений у "BAS ERP".

Ця інноваційна конфігурація на українському ринку з'явилася недавно  навесні 2018 року. Однак уже зараз перспективність запропонованого "BAS ERP:" інструментарію очевидна.

"BAS ERP" для України — модифікована система ERP, а точніше прикладного рішення УПП, орієнтована на законодавчу базу України. Її особливість полягає в тому, що в цьому інформаційному ресурсі врахований досвід, який був накопичений в процесі впровадження цієї бази і використання системи в масштабних проектах. Розробники особливу увагу приділили набору опцій конфігурації, які затребувані на підприємствах, що нараховують сотні й тисячі співробітників, реалізують діяльність одночасно в кількох напрямках, працюють зі складними технологічними процесами.

"БАС ЕРП" має особливу технічну специфікацію, що обумовлено масштабністю її застосування. Конфігурація відрізняється:

  • надійністю найвищого рівня, продуктивністю і охопленням інформації;
  • здійсненність Інтернет-підключення, роботи в режимі веб-клієнта, а також в хмарному режимі;
  • перспективою створення робочих місць у віртуальному (мобільному) режимі (використання мобільних додатків на смартфонах і планшетах);
  • індивідуальної Настроюваність інтерфейсу під одного користувача або під групу користувачів;
  • можливістю самостійного визначення користувачем опціонного набору без доопрацювання конфігурації.

Особлива риса "BAS ERP для України" — розширений функціонал, який робить прикладне рішення найбільш конкурентними у цьому сегменті ринку.

Функціонал

Якщо необхідно організувати комплексне управління великим підприємством, оптимізувати всі розрахункові і звітні процеси, спростити і автоматизувати діловодство, тоді у вирішенні цих питань допоможе опціональний апарат "BAS ERP Україна".

Ця програма надає можливість:

1. Оперативного управління від постановки цілей і завдань до контролю за їх виконанням і аналізу результатів їх реалізації.

2. Складання коротко- і довгострокових планів, коригування стратегії та ін.

3. Автоматизація облікових операцій:

  • з клієнтами, замовниками, постачальниками і т.д .;
  • з контрагентами;
  • з казначейством;
  • по складами;
  • по виробництву.

4. Оперативне відстеження і контроль за процесами господарської та виробничої діяльності підприємства.

5. Зіставлення планів і результатів діяльності виробництва.

6. Автоматизація роботи кадрової служби: створення мотиваційних систем для персоналу, розрахунок заробітної плати.

7. Управління звітністю регламентованою і за міжнародними стандартами.

Таким чином, "BAS ERP Україна"  програма, всеосяжність якої дозволяє вирішити найбільш важливі питання, пов'язані з оптимізацією процесів вирішення управлінських завдань, а також питань, пов'язаних з обліком і контролем, плануванням і бюджетуванням підприємства. По суті ця система об'єднує різні служби виробництва і дає їм можливість оперативно вирішувати питання, пов'язані з його роботою. Це підвищує ефективність діяльності співробітників, спрощує контакти.

Завдання

"BAS ERP" — проектне рішення, яке складається з десятків підсистем. Їхня взаємодія забезпечує замкнутість циклу обробки документів, спрощує облікову і адміністративну діяльність, автоматизує контроль за реалізацією виробничих і адміністративних завдань.

Система вирішує питання таких підсистем:

1. Комплексне управління ресурсами компанії:

  • формування економічної моделі підприємства;
  • фінансове оцінювання за певними стандартами (національним і міжнародним) методом відкладеного проведення;
  • господарська діяльність відбивається в межах оперативного обліку;
  • головний і локальний диспетчер;
  • поділ підрозділів по важливість справ ними завданням;
  • швидке відображення всіх операцій, аналіз і контроль за їх виконанням;
  • автоматизація планування матеріально-технічного забезпечення;
  • планування задоволення потреб в ресурсах матеріально-технічного плану;
  • оперативний контроль за виконанням плану забезпечення;
  • аналіз виконання потреб в МТР;
  • облік часу транспортування ТМЦ.

2. CRM:

  • створення клієнтської бази;
  • забезпечує розсилку листів з поштового клієнта, в т. ч. з гаджетів;
  • облік контактів і угод;
  • оперативний облік.

3. Зарплата і управління персоналом:

  • створення і ведення розкладу штату співробітників;
  • розрахунок зарплати персоналу по відрядній формі;
  • альтернативні можливості відображення зарплати в звітах  фінансовому і регламентованому.

4. МСФЗ:

  • проведення операцій згідно з регламентом і методам трансформації даних;
  • створення консолідованих звітів;
  • трансформація даних з системи національних звітів за стандартами міжнародного плану;
  • ведення паралельного обліку згідно з національними і міжнародними вимогами;
  • консолідація даних, які надходять від усіх структур холдингів тощо.

5. Управлінський і фінансовий облік:

  • ведення обліку за напрямками діяльності;
  • реалізація гнучких правил щодо розподілу витрат;
  • опціональний апарат казначейства спрощує управління грошовими ресурсами.

6. Управління складом:

  • опциональне ведення обліку;
  • ведення обліку за характеристиками і серіями;
  • створення ордерних схем для кожного складу окремо;
  • розділені операції списання з одного складу і приймання на інший;
  • реалізовано облік по осередках.

7. Бюджетування і планування:

  • створення моделі бюджетування по табличному типу;
  • управління бюджетом за допомогою діаграми Ганта;
  • підтримка декількох валют;
  • моделювання сценаріїв;
  • розрахунок планових показників.

Виробництво:

  • дворівневе управління  по кожному цеху окремо і міжцехове;
  • формування плану етапів виробництва;
  • планування технічних, людських, матеріальних ресурсів необхідних для забезпечення етапів виробництва;
  • міжцехове управління на рівні операцій;
  • створення, виконання, контроль за виконанням маршрутних листів;
  • формування завдань для окремих співробітників і груп;
  • диспетчеризація;
  • хронометраж робочого часу;
  • робота з неточними нормативами.

Це основні опціональні нововведення, які продемонструє впровадження "BAS ERP".

Синхронізація

Інтеграційні можливості "BAS ERP" великі. Вони охоплюють всі виробничі потреби великих підприємств, холдингів, а саме:

  • з інтернет-магазинами;
  • сайтами;
  • Інтернетом (курсами валют);
  • поштовими ресурсами;
  • мобільними додатками;
  • виробничими вимірювальними приладами (вагами та ін.);
  • сканерами штрих-кодів;
  • касовими апаратами;
  • маркерами і зчитувачами RFID.

Сфера застосування

Конфігуративне проектне рішення "BAS ERP" створено для задоволення розширених потреб великого бізнесу в єдиній системі, яка б повноцінно відображала виробничу або торговельну діяльність підприємств.

Кому призначений продукт? Їм скористаються:

  • холдинги;
  • великі торгові мережі;
  • великі ремонтні підприємства або мережі таких підприємств.

Він ефективно забезпечує роботу всіх підрозділів підприємства, починаючи від виробництва (цехи, склади) і закінчуючи співробітниками таких служб:

  •  бухгалтерії;
  • кадрової служби;
  • відділу планування;
  • фінансової служби;
  • відділу економічного аналізу та бюджетування;
  • діловодів;
  • адміністрації та керівництва.

Тому рішення купити за прийнятною ціною "BAS ERP" у компанії ЕІС  розумне рішення, яке розв'яже питання ефективного управління виробництвом, полегшить і оптимізує робочу завантаженість персоналу, створить прозору економічну модель підприємства.


Ліцензія на платформу

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
3 300 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
11 610 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
22 290 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
42 360 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
100 500 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 100 робочих місць
183 600 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 300 робочих місць
546 000 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 500 робочих місць
906 000 грн
1С:Підприємство 8.3 Ліцензія на сервер
24 600 грн
1С:Підприємство 8.3 Ліцензія на сервер (x86-64)
42 600 грн
1С:Підприємство 8.3 Сервер МІНІ на 5 підключень
9 000 грн

BAS ERP

BAS ERP. Ліцензія для дочірніх підприємств і філій
54 000 грн

Задайте питання першим!

Умови надання та використання послуги «Віддалений доступ до типового рішення»

Компанія «Експертні ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ пропонує клієнтам і партнерам більш детально ознайомитися з функціональними можливостями типових рішень, розроблених компанією «Експертні ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ» , за допомогою віддаленої демонстрації програмних продуктів через спеціально налаштований термінальний демо-сервер.

Підключення до віддаленої демонстрації має свої особливості, а саме:
  • для отримання параметрів подеколи чення до демо-сервера необхідно заповнити заявку на віддалений доступ до типового рішення;
  • пароль доступу до демо-сервера змінюється раз на два тижні;
  • при підключенні до термінальної сесії одночасно декількох користувачів, система закриває доступ всім, крім одного. Тому, якщо вашій компанії необхідно виділений час для гарантованого перегляду програми, повідомте нам про це по електронній пошті office@exis.com.ua

Термін надання доступу залежить від ступеня завантаженості лінії консультації і може скласти від 2-х годин до доби.

Якщо після закінчення доби Ви не отримали листа з інструкціями або у Вас є зауваження та пропозиції щодо даного сервісу, будь ласка, напишіть про це електронною поштою office@exis.com.ua



Замовити Демо-версію

Після придбання у нас програми Ви отримаєте безкоштовно:

Установка

Початкова настройка

Реєстрація на сайті 1c.ua

Підключення до порталу ІТС

Договір на ІТС на 3 місяці



Наші контакти

03113 г. Киев, улица Дружковская, дом 10 офис 419

Пн-пт 09:00-18:00

+38 (067) 466 82 62
+38 (044) 466 82 62

Надіслати повідомлення
Чекаю дзвінка