Цена: 19 800 грн
Цена: 20 700 грн
Цена: 36 000 грн
Цена: 12 000 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 330 000 грн
Цена: 19 800 грн
Цена: 372 000 грн
Цена: 12 600 грн
Цена: 20 700 грн
Цена: 36 000 грн
Цена: 12 000 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 51 000 грн
Цена: 30 000 грн
Цена: 7 200 грн
Цена: 12 400 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 105 000 грн
Цена: 990 000 грн
Цена: 93 000 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 990 000 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 93 000 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 12 400 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 36 000 грн
Цена: 93 000 грн
Цена: 105 000 грн
Цена: 330 000 грн
Цена: 19 800 грн
Цена: 372 000 грн
Цена: 12 600 грн
Цена: 20 700 грн
Цена: 32 000 грн
Цена: 19 800 грн
Цена: 20 700 грн
Цена: 36 000 грн
Цена: 12 000 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 330 000 грн
Цена: 19 800 грн
Цена: 372 000 грн
Цена: 12 600 грн
Цена: 20 700 грн
Цена: 36 000 грн
Цена: 12 000 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 51 000 грн
Цена: 30 000 грн
Цена: 7 200 грн
Цена: 12 400 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 105 000 грн
Цена: 990 000 грн
Цена: 93 000 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 990 000 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 93 000 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 12 400 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 36 000 грн
Цена: 93 000 грн
Цена: 105 000 грн
Цена: 330 000 грн
Цена: 19 800 грн
Цена: 372 000 грн
Цена: 12 600 грн
Цена: 20 700 грн
Цена: 32 000 грн
"BAS Комплексне управління підприємством" є комплексним рішенням, що охоплює основні контури управління та обліку. Рішення дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами діяльності підприємств малого і середнього бізнесу. "BAS Комплексне управління підприємством" дозволяє збільшити продуктивність праці всіх служб підприємства та покращити процеси взаємодії підрозділів.
"BAS Комплексне управління підприємством" включає такі підсистеми для комплексного вирішення задач:
У продукті реалізована функціональність заявок на витрачання коштів, контролюється виконання платежів за заявками.
Розроблено функціональність обліку розрахунків з банком за еквайринговими операціями. Крім власне реєстрації операцій платежу й повернення за платіжними картками, передбачено етап реєстрації звітів від банків щодо зарахування платежів, списання повернень, утримання комісії, що дозволяє відстежити кожну операцію від моменту проведення платежу до надходження коштів на банківський рахунок.
Облік фінансових результатів (прибутків, збитків) ведеться в розрізі напрямів діяльності підприємства. Склад напрямів може визначатися дуже гнучко – наприклад, напрями можуть відповідати точкам продажів (для роздрібних підприємств), асортименту (для дистриб'юторів), проектам тощо. Підтримується опис довільних правил розподілу собівартості і виторгу від продажів на напрями діяльності, що спираються на аналітику продажів.
Усе це дозволяє детально аналізувати ефективність діяльності підприємства і розвивати бізнес, оптимізуючи склад напрямів діяльності.
Основні інновації рішення:
У програмі використовується інтуїтивно зрозуміле налаштування структури бюджетів завдяки використанню "табличної моделі бюджетування".
Різноманітні засоби автоматичного розрахунку бюджетних статей дозволяють здійснювати розшифровку до вихідних даних розрахунків. Для кожної статті бюджету використовуються до 6 довільних аналітик.
Відображення та редагування примірників бюджету можливе цілком в одній формі. У системі зберігається історія змін значень бюджетних статей.
Розрахунок планових показників здійснюється у формі редагування бюджету й допускає використання розрахунків за формулою для кожного показника одночасно від декількох джерел даних.
Опція версіонування для примірників бюджетів дозволяє виконувати: порівняння версій, згортку, видалення, а також відкат до версії.
Ці можливості дозволяють істотним чином оптимізувати процес впровадження (коригування) обраних бюджетних моделей.
Основні інновації рішення:
У продукті реалізовані можливості для побудови ієрархічної моделі цілей та цільових показників, включені інструменти для моніторингу ключових показників діяльності (KPI).
Основні інновації рішення:
Продукт містить весь необхідний інструментарій для автоматизації бухгалтерського та податкового обліку, включно з підготовкою обов'язкової (регламентованої) звітності в організації. Бухгалтерський та податковий облік ведеться відповідно до чинного законодавства України.
Облік оподатковуваного прибутку, ПДВ та Єдиного податку реалізовано відповідно до норм Податкового кодексу України.
До складу прикладного рішення включений план рахунків бухгалтерського обліку, відповідний Наказу Міністра фінансів України "Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку та інструкції з його застосування" №291 від 30 листопада 1999 року. Склад рахунків, організація аналітичного, валютного, кількісного обліку на рахунках відповідають вимогам законодавства щодо ведення бухгалтерського обліку та відображення даних у звітності. У разі необхідності користувачі можуть самостійно створювати додаткові субрахунки та розрізи аналітичного обліку.
Продукт надає користувачеві набір стандартних звітів, які дозволяють аналізувати залишки, обороти рахунків та проводки в різних аналітичних розрізах. Для формуванні звітів є можливість налаштувати групування, відбір і сортування інформації, що виводиться в звіт, у відповідності до специфіки діяльності організації та виконуваних користувачем функцій.
У комплект поставки включені обов'язкові (регламентовані) звіти, призначені для подання власникам організації та контролюючим державним органам: форми фінансової звітності, податкові декларації.
Регламентовані звіти, для яких така можливість передбачена нормативними документами, можуть бути вивантажені в електронному вигляді.
Основні інновації рішення:
Підсистема призначена для організації роботи служб компанії, зайнятих управлінням людськими ресурсами, комплексної автоматизації процесів, що забезпечують підтримку кадрової політики підприємства з урахуванням усіх вимог чинного законодавства. Для вирішення завдань в цій області користувачам надаються такі можливості:
Основні інновації рішення:
Потреба до виробництва відображається планами виробництва, які складаються на конкретні часові періоди виконання (відповідно до обраного сценарію планування: рік, квартал, місяць, тиждень тощо). Планування напівфабрикатів, що використовуються для випуску продукції, відбувається з урахуванням загальної виробничої тривалості їхнього виготовлення. За даними планів виробництва формується потреба на забезпечення та купівлю матеріалів. Підтримується цільове забезпечення та передача матеріалів у виробництво для випуску продукції під конкретне замовлення клієнта.
Підтримується виробничий облік з фіксацією випуску готової продукції, виконання робіт. Нормативна потреба випусків в матеріальних і трудових ресурсах описується ресурсними специфікаціями. Дані ресурсних специфікацій використовуються для розрахунку собівартості випущеної продукції, виконаних робіт.
Виробничий облік ведеться на рівні підрозділів-виконавців і дозволяє оформити багатопередільні безнапівфабрикатні виробничі процеси, сформувати унікальну собівартість окремих партій випуску.
Продукт дозволяє організувати контроль матеріальних потоків і споживання ресурсів, що забезпечують виробничу, управлінську та комерційну діяльність підприємства. Облік витрат і розрахунок собівартості продукції виконується на основі даних оперативного обліку.
Класифікація можливих до застосування ресурсів:
Продукт підтримує роздільний облік витрат за видами податкової діяльності.
Підсистема управління витратами забезпечує:
Розрахована собівартість може бути деталізована до обсягу вихідних витрат незалежно від кількості переділів виробничого процесу. Даний аналіз істотно підвищує наочність і контроль обґрунтованості виконаного розрахунку собівартості.
Основні інновації рішення:
У програмі "BAS Комплексне управління підприємством" реалізована функціональність роботи з комерційними пропозиціями. Комерційні пропозицій дозволяють фіксувати історію переговорів з клієнтом з визначення складу і умов продажу. Використовується функціональність замовлення як "центру управління" всіма наступними діями з його обробки. Введені статуси замовлення ("не підтверджено", "до оплати", "до забезпечення", "до відвантаження"), що описують етапи проходження замовлення.
На різних етапах замовлення може виступати в якості розпорядження на забезпечення, на відвантаження, на оформлення документів. Контроль виконання розпоряджень ведеться з деталізацією до рядка замовлення.
Підсистема надає можливість вказати графік оплати на замовлення клієнта (як у частині авансових платежів, так і платежів з погашення дебіторської заборгованості). Графік може формуватися з урахуванням обраного календаря. Це дозволяє планувати надходження виторгу на кожен день, контролювати дотримання клієнтом узгоджених термінів оплати, виділяти протерміновану дебіторську заборгованість. Система дозволяє класифікувати протерміновану заборгованість в розрізі інтервалів глибини протермінованості.
Ведеться облік планової та фактичної заборгованості в розрізі замовлень, термінів оплати та документів розрахунків. Робота користувачів із заборгованістю істотно спрощена: ручне рознесення платежів, що надійшли, виконується тільки за замовленнями, розподіл за іншими аналітичними розрізами виконується автоматично у фоновому режимі.
Аналогічно продажам реалізована робота із замовленнями постачальникам і ведення взаєморозрахунків з купівель.
Основні інновації рішення:
У продукті реалізовано управління процесами продажів: регламентація етапів процесу, контроль виконання процесу, аналіз. З цією метою застосовується механізм бізнес-процесів, який автоматично відстежує маршрут процесу і формує завдання виконавцям. Крім цього, реалізований спрощений режим управління процесом продажу з "ручним" переміщенням по етапах. Допускаються різні види процесів з різним складом етапів. Для них підтримується зберігання допоміжних документів – регламентів, інструкцій, шаблонів документів тощо, необхідних під час відпрацювання процесу. Система накопичує статистику виконуваних процесів, дозволяє розраховувати ймовірність доведення наявного потенціалу продажів до успішного результату ("воронка продажів") і проводити аналіз "вузьких місць" процесів.
Усі продажі ("угоди"), що почалися, реєструються в системі. Вони об'єднують у єдине ціле всю інформацію, накопичену в системі в процесі підготовки і виконання продажу – електронну пошту, відомості про дзвінки, зустрічі, оформлені замовлення, рахунки, накладні, додаткові файли тощо. Це допомагає максимально зручно організувати роботу менеджерів з продажу. Система дозволяє реєструвати і аналізувати оточення угоди: конкурентів, субпідрядників, впливових осіб, їхні зв'язки. На підставі статистики угод система дозволяє оцінити ймовірність її успішного здійснення. Таким чином, система автоматизує і підтримує не тільки стадію продажу, але і підготовку продажів. Крім цього, система дозволяє аналізувати угоди, що не відбулися, що необхідно для вдосконалення роботи відділу продажів.
Розділені списки контрагентів у розумінні регламентованого обліку (юридичних і фізичних осіб) та об'єктів бізнес-взаємодій (клієнтів, постачальників, конкурентів тощо). Це дозволяє вести облік продажів і історії відносин не тільки в розрізі "формальних", юридичних контрагентів, але й в розрізі компаній-група юридичних осіб, самостійно працюючих підрозділів контрагентів тощо. Підтримується ведення інформації про контактних осіб компаній-партнерів, про зв'язки між партнерами.
Основні інновації рішення:
Продукт забезпечує менеджерів, відповідальних за постачання, інформацією, необхідною для своєчасного ухвалення рішень щодо поповнення запасів ТМЦ, для зниження витрат на купівлі та забезпечення чіткої організації взаємодії з постачальниками.
Функціональність підсистеми включає:
Основні інновації рішення:
Для управління складом може застосовуватися схема ордерного складського обліку. Схема ордерного складу може включатися для операцій відвантаження та надходження незалежно. Складські ордери виписуються строго на підставі документів, розпоряджень, в якості яких можуть виступати замовлення або накладні. Ведеться облік отриманих, але невиконаних розпоряджень; технологія роботи складу може будуватися цілком "від електронних розпоряджень".
У підсистемі передбачено адресне зберігання товарів, тобто ведення залишків товарів у розрізі "місць зберігання" (комірок, полиць, стелажів), і упаковок товару. Система дозволяє управляти розкладкою товару по місцях зберігання під час надходження, збиранням з місць зберігання під час відвантаження, переміщенням і розукомплектацією товару. Алгоритми, закладені в програму, автоматично підбирають оптимальні місця зберігання для розміщення та збирання, стежать за відсутністю колізій у разі великої інтенсивності складських операцій.
Підсистема дозволяє створювати різні робочі зони для оптимального доступу до складських комірок і визначати порядок обходу складських комірок, наприклад, робочі зони для роботи автонавантажувача та для ручного відбору товарів співробітником складу. Для відбору товарів можна задати різні стратегії відбору щоб забезпечити оптимізацію розміщення товарів в комірках. Наприклад, при відборі товарів звільняти в першу чергу ті комірки, де товар зберігається в мінімально достатньому обсязі. Це дозволить звільнити комірки для розміщення товарів, що щойно надійшли. Механізм попереджуючого підживлення комірок адресного складу (приміщення) дозволяє підвищити швидкість відбору під час відвантаження товарів зі складу. Адресне зберігання товарів можна використовувати опціонально. Крім нього підтримується довідкова прив'язка місць зберігання товару.
В програмі реалізовано багатокроковий процес інвентаризації товару, що включає формування наказів на інвентаризацію, видачу розпоряджень на перерахування залишків в місцях зберігання, роздільне відображення надлишків і недостач в оперативному і фінансовому обліку.
Прикладне рішення дозволяє автоматизувати процес доставки товарів клієнтам, а також процес доставки товарів у разі переміщення товарів між складськими приміщеннями. Доставка товарів може здійснюватися безпосередньо за адресами клієнтів (складського приміщення) або з допомогою транспортної компанії (перевізника). Завдання на перевезення формуються з урахуванням зони доставки, порядку об'їзду адрес доставки, а також вантажопідйомності транспортного засобу.
Основні інновації рішення:
"BAS Комплексне управління підприємством" розроблена на новітній технологічній платформі Business Automation Framework, яка дозволяє:
Механізм функціональних опцій, реалізований у системі "BAS Комплексне управління підприємством", дозволяє "вмикати" або "вимикати" різні функціональні частини прикладного рішення без програмування (зміни продукту).
На "BAS Комплексне управління підприємством" можна перейти з інших програм лінійки BAS та з програм лінійки "BAS" на умовах апгрейду.
Задайте питання першим!
Компанія «ЕКСПЕРТНІ ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ» пропонує клієнтам і партнерам більш детально ознайомитися з функціональними можливостями типових рішень, розроблених компанією «ЕКСПЕРТНІ ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ», за допомогою віддаленої демонстрації програмних продуктів через спеціально налаштований термінальний демо-сервер.