BAS СТО - Nova Solutio

BAS СТО

Програма «BAS СТО» призначена для ведення обліку на підприємствах малого та середнього бізнесу у сфері надання послуг з обслуговування автомобілів та продажу запасних частин, аксесуарів і обладнання автомобілів


Замовити
Ціна: 10 600 грн
Повний опис
Ліцензії
Задати питання

Основні функції і можливості системи

  • Ведення управлінського обліку по одній чи декільком організаціям
  • Завантаження та зберігання каталогів запчастин від постачальників
  • Облік аналогів запчастин



  • Створення та гнучке редагування прайс-листів від постачальників та для клієнтів (з можливістю автоматичного завантаження в систему із зовнішнього файлу)
  • Аналітичний облік автомобілей клієнта по аналітиках: марка, модель, рік випуску, об’єм двигуна та VIN код
  • Планування і облік закупівель у постачальників
  • Планування і облік надання послуг з ремонту та обслуговування авто та продажу товарів (з фіксацією годин виконавців робіт)
  • Облік собівартості наданих послуг
  • CRM для обліку лідів та клієнтів
  • Інтеграція з сервісами Google
  • Планування і облік руху грошових коштів
  • Підключення торгового обладнання
  • Облік взаєморозрахунків з контрагентами та співробітниками
  • Можлива додатково інтеграція з TecDoc




Бізнес-процеси системи

  • Замовлення постачальникам запчастин та видаткових матеріалів, по яким потрібно підтримувати постійний залишок на СТО
  • Виконання замовлень клієнтів, що передбачають сервісне обслуговування автомобіля без необхідності замовлення запасних частин. Наприклад, заміна мастила і т.п.
  • Виконання замовлень клієнтів, для яких необхідно попередньо замовляти додаткові запасні частини та видаткові матеріали.
  • Продаж видаткових матеріалів.


Короткий опис бізнес-процесів

 - Замовлення постачальникам запасних частин та видаткових матеріалів

Попередньо в базі BAS СТО завантажені та будуть оновлюватися прайси постачальників. Для цього достатньо типового функціоналу - є можливість вводити (завантажувати) та зберігати необмежену кількість видів цін по кожному постачальнику. 

Якщо менеджер по закупкам хоче порівняти і проаналізувати ціни по номенклатурі від різних постачальників, він може скористатися звітом Прайс-листи контрагентів. В цьому звіті можна налаштувати відображення максимальної чи мінімальної ціни і просто візуально порівняти ціни.

Після порівняння менеджер визначається з постачальником і повинен сформувати Замовлення постачальнику.  В цьому документі вказується яку номенклатуру ми плануємо замовити і є можливість одночасно перевірити поточні залишки та визначити суму замовлення, виходячи з цін постачальника.

Після проведення замовлення можна відправити його по e-mail постачальнику, щоб він зміг підтвердити чи скоригувати замовлення. Якщо зміни мали місце, менеджеру необхідно оперативно внести зміни в замовлення. Це необхідне в першу чергу для того, щоб інші користувачі мали доступ до актуальних даних по очікуваним поставкам та могли планувати свою роботу.


Якщо постачальник вимагає частковий аванс чи повну оплату замовлення, по даному замовленню менеджер може сформувати:
  • заявку на витрати коштів - у випадках, коли на підприємстві використовується модуль казначейства і плануються (погоджуються) витрати грошових коштів.
  • платіжне доручення - для підприємств, які не використовуються блок казначейства.  


Після того, як номенклатура по замовленню поступила на склад СТО, необхідно оформити документ Прибуткова накладна. Цей документ можна заповнити на основі замовлення і, при необхідності, скоригувати під реальну поставку.

Саме після проведення приходної накладної номенклатура буде доступна для списання чи відвантаження клієнтам.




- Виконання замовлень клієнтів, що передбачають сервісне обслуговування автомобіля без необхідності замовлення запасних частин. 


Автоматизація процесу обробки таких замовлень клієнтів на базі BAS СТО:

Замовлення клієнтів – вводить адміністратор СТО чи майстер, щоб зафіксувати звернення клієнтів і, можливо, зорієнтувати клієнта по вартості робіт.

Якщо заявки фіксуються адміністратором, який не може без майстра точно підібрати номенклатуру послуг і визначити вартість робіт,  можна використовувати документ Подія чи Завдання і відправити його далі на опрацюванню майстру. А він вже сформує на його підставі Замовлення покупцю з точним переліком послуг та вартістю.

Замовлення на виробництво – документ, який майстер буде вводити після проведення замовлення клієнта. Але можливо і паралельно, оскільки в даному документі відбувається підбір витратних матеріалів чи запасних частин. Перелік матеріалів нормований і закладений в специфікації. Але можливо і доповнення / зміни  до встановленої раніше специфікації в залежності від конкретної  ситуації.



Також в цьому документі фіксується перелік робіт та розрахунок нормо-годин аналогічно матеріалам – по заздалегідь введеній специфікації з можливістю доповнення / зміни в поточному замовленні.


Після виконання замовлення на його підставі формується Відрядний наряд, який фіксує остаточні дані про виконавця (ів), перелік робіт та розцінки по ним для подальшого нарахування заробітної плати.

Ліцензія на платформу
Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
3 300 грн
Замовити
Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
11 610 грн
Замовити
Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
22 290 грн
Замовити
Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
42 360 грн
Замовити
Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
100 500 грн
Замовити
Клієнтська ліцензія на 100 робочих місць
183 600 грн
Замовити
Клієнтська ліцензія на 300 робочих місць
546 000 грн
Замовити
Клієнтська ліцензія на 500 робочих місць
906 000 грн
Замовити
Ліцензія на сервер
24 600 грн
Замовити
Ліцензія на сервер (x86-64)
42 600 грн
Замовити
Сервер МІНІ на 5 підключень
9 000 грн
Замовити

Задайте питання першим!

Після придбання у нас програми Ви отримаєте безкоштовно:
Встановлення
Початкове налаштування
Підключення до порталу ІТС
Договір на ІТС на 3 місяці


Наші контакти

03113 г. Киев, улица Дружковская, дом 10 офис 706

Пн-пт 09:00-18:00

+380 63 800 0860

Надіслати повідомлення
Чекаю дзвінка