Запуск в дослідну та промислову експлуатації

Існує два основні періоди: період тестової експлуатації і період промислової експлуатації.

Одним з найважливіших етапів впровадження є перехід з режиму розробки на роботу в кінцевому продукті співробітниками Замовника.

Існує два основні періоди: період тестової експлуатації і період промислової експлуатації.


Період тестової експлуатації.

На практиці все проекти відрізняються один від одного. Набір послуг кожен раз має свою структуру, свій склад і обсяги.

Як правило, в цей період проходить активно тестування системи, проганяється введення тестових реальних даних, визначаються граничні навантаження на систему, тестується безпеку і відмовостійкість, прогоняются обміни і синхронізації вузлів, проходить тестування знань співробітників Замовника після проведень навчання на етапі впровадження, пишуться мануали і помічники, скрипти.

Мета цього періоду - повністю прогнати ланцюжок бізнес-процесу і переконатися в працездатності системи перед робочим стартом.

Тривалість періоду безпосередньо залежить від проекту, кількості персоналу Замовника та складності бізнес-процесів. Вартість прямо пропорційна тривалості періоду і розраховується під кожен проект індивідуально.


Період промислової експлуатації

Чому потрібен такий період, якщо в тестової експлуатації всі вже має бути пройдено?

В першу чергу труднощі лежить в людському факторі, а саме ступеня засвоєння інформації. У реальній робочій обстановці виявляються моменти, які важко змоделювати тестово, так звані кризові розриви. Крім цього, є питання, які місцями з персоналом потрібно пройти повторно. Це елементарне забування, яке зустрічається досить часто.

Але основний упор на даний час виділяється закриття першого робочого місяця, що без допомоги консультантів буває дуже важким. Також в режимі підтримки працює 1-2 програміста, на випадок виявлення багів, або необхідності доопрацювання частини системи під нові вимоги, або розширення існуючих.

В основному цей період триває не більше 1 кварталу, після чого систему можна переводити на абонентське обслуговування.



Наші контакти

03113 г. Киев, улица Дружковская, дом 10 офис 419

Пн-пт 09:00-18:00

+38 (067) 466 82 62
+38 (044) 466 82 62

Надіслати повідомлення
Чекаю дзвінка