Абонентське обслуговування програм 1С:Підприємство

Отримати Комерційну пропозицію

Для коректної роботи платформи "1С: Підприємство" необхідні її супровід і обслуговування! Деякі з користувачів вважають, що достатньо придбати програмне забезпечення та встановити його на підприємстві. Але це не так. Будь-яке встановлене в компанії програмне забезпечення вимагає певного уваги і перегляду. Програма "1С: Підприємство" не є винятком. Згодом у програмі можуть накопичуватися помилки, що призведе до погіршення її роботи. Наведемо деякі приклади:

  • Оновлення програмного забезпечення "1С: Підприємство". Після випуску оновлень для певної конфігурації розробники потім можуть знаходити деякі помилки і усувають їх за допомогою випуску наступних оновлень. Якщо підприємство працює з партнером по обслуговуванню "1С: Підприємство", то його користувачі можуть бути спокійні за коректну роботу своєї програми, оскільки фахівець буде усувати ці помилки (віддалене обслуговування). При цьому програма завжди буде в актуальному стані.
  • Помилки користувачів. На жаль, сьогодні людський фактор теж може викликати збій і некоректність роботи програми. Від цього ніхто не застрахований. І кваліфіковані фахівці зможуть все виправити вчасно.
  • Постійні зміни в законодавстві  одна з найвагоміших причин, щоб користуватися послугою обслуговуванням "1С: Підприємство" (абонентське обслуговування "1С Підприємство", ІТС). У нашій країні дуже часто і швидко змінюються законодавча база (форма звітів, система оподаткування), без актуальних даних можна подати неправильні звіти в податкову і інші інстанції, що спричинить накладення штрафних санкцій. Ці зміни теж потребують роботи кваліфікованого фахівця.
  • Доопрацювання "1С: Підприємство". У наш час технології не стоять на місці. Так само і діяльність підприємств. Із розширенням компанії або її внутрішніми змінами виникає потреба в доопрацюванні "1С: Підприємство". Доопрацювання системи краще виконувати фахівцями нашої компанії, оскільки ми володіємо певним досвідом і можемо вирішити будь-які завдання у цьому напрямку.

Абонентсое обслуговування: Тариф "Бізнес"

Тариф абонентського обслуговування «Бізнес» потрібен для ефективної підтримки конфігурацій Замовника після впровадження в промислову експлуатацію.
Детальніше

Абонентське обслуговування: Тариф "Преміум"

Тариф Абонентського обслуговування «Преміум» розроблений для комплексного обслуговування підприємств Замовників з різноплановими потребами надання послуг.
Детальніше

Абонентське обслуговування: Тариф "Індивідуальний"

Тариф «Індивідуальний» був створений спеціально для підприємств, що мають не систематичні звернення і потреби в послугах.
Детальніше
Замовити послугу


Наші контакти

03113 г. Киев, улица Дружковская, дом 10 офис 419

Пн-пт 09:00-18:00

+38 (067) 466 82 62
+38 (044) 333 82 63

Надіслати повідомлення
Чекаю дзвінка