Цена: 19 800 грн
Цена: 20 700 грн
Цена: 36 000 грн
Цена: 12 000 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 330 000 грн
Цена: 19 800 грн
Цена: 372 000 грн
Цена: 12 600 грн
Цена: 20 700 грн
Цена: 36 000 грн
Цена: 12 000 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 51 000 грн
Цена: 30 000 грн
Цена: 7 200 грн
Цена: 12 400 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 105 000 грн
Цена: 990 000 грн
Цена: 93 000 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 990 000 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 93 000 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 12 400 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 36 000 грн
Цена: 93 000 грн
Цена: 105 000 грн
Цена: 330 000 грн
Цена: 19 800 грн
Цена: 372 000 грн
Цена: 12 600 грн
Цена: 20 700 грн
Цена: 32 000 грн
Цена: 19 800 грн
Цена: 20 700 грн
Цена: 36 000 грн
Цена: 12 000 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 330 000 грн
Цена: 19 800 грн
Цена: 372 000 грн
Цена: 12 600 грн
Цена: 20 700 грн
Цена: 36 000 грн
Цена: 12 000 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 51 000 грн
Цена: 30 000 грн
Цена: 7 200 грн
Цена: 12 400 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 105 000 грн
Цена: 990 000 грн
Цена: 93 000 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 990 000 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 93 000 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 12 400 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 36 000 грн
Цена: 93 000 грн
Цена: 105 000 грн
Цена: 330 000 грн
Цена: 19 800 грн
Цена: 372 000 грн
Цена: 12 600 грн
Цена: 20 700 грн
Цена: 32 000 грн
BAS Малий бізнес ПРОФ– це готове рішення для управління та обліку на підприємствах малого бізнесу. У програмі реалізоване усе найнеобхідніше для оперативного обліку, контролю, аналізу і планування на підприємствах з такими напрямами діяльності, як надання послуг (сервіс), підрядні (проектні) роботи, виробництво продукції, торгівля.
Реєстрація господарських операцій і формування первинних документів господарської діяльності підприємства – торгово-закупівельних, фінансових, складських, виробничих та ін. – виконуються за допомогою зрозумілих екранних форм-аналогів паперових документів з отриманням необхідних друкованих форм.
Усі дані – в єдиній інформаційній базі
У єдиній інформаційній базі:
Широкий спектр звітів забезпечує власникам, керівникам і співробітникам можливість швидко отримувати інформацію – в зручній для роботи та ухвалення рішень формі, з необхідною оперативністю і деталізацією.
Програма не призначена для ведення бухгалтерського і податкового обліку – для цих цілей зручно використати конфігурацію "BAS Бухгалтерія", і користуватися вивантаженням даних в це прикладне рішення.
Програму можна використовувати для декількох компаній або приватних підприємців – як незалежних, так і працюючих у рамках одного бізнесу. При зміні масштабів і структури бізнесу, підходів до управління або організації робіт програма може бути переналаштована без великих витрат часу і грошей.
Маркетинг і продажі
"BAS Малий бізнес ПРОФ" підтримує ведення товарного асортименту, цін і знижок підприємства, планування продажів, а також роботу з покупцями і замовниками.
Плани продажів можуть формуватися в натуральному і вартісному вираженні і складатися по підприємству в цілому або по окремих підрозділах.
Для аналізу ефективності продажів формується план-фактний аналіз продажів по окремих підрозділах, номенклатурних групах і товарах.
Документальне оформлення продажів продукції, робіт і послуг здійснюється товарними накладними або актами виконаних робіт, а також в заказах-нарядах. На підставі документів продажів формуються податкові документи.
Роздрібні продажі
"BAS Малий бізнес ПРОФ" може використовуватися в автоматизованих і неавтоматизованих роздрібних торгових точках.
Підтримується ведення кількісно-сумового або сумового обліку.
Передбачено формування необхідної звітності. Підтримується формування і друк етикеток та цінників.
Постачання і закупівлі
"BAS Малий бізнес ПРОФ" забезпечує підтримку процесу управління запасами підприємства.
Службі постачання оперативно надається інформація для визначення і забезпечення внутрішніх і зовнішніх потреб в товарах і послугах: про наявність незабезпечених потреб в товарно-матеріальних запасах, роботах і послугах, про фактичні закупівлі, про відкриті замовлення постачальникам і замовлення на виробництво.
Забезпечення потреб здійснюється резервуванням товарів у вільному залишку в місцях зберігання, а також розміщенням в замовленнях постачальникам і в замовленнях на виробництво.
Запаси і склад
Для ведення обліку запасів підприємства на безлічі складів передбачені наступні можливості:
Підтримуються функції інвентаризації запасів і відображення результатів інвентаризації – оприбутковування і списання запасів.
Роботи, послуги, виробництво
"BAS Малий бізнес ПРОФ" підтримує управління процесами виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг.
Управління даними про склад і технологію виконаних робіт і виготовленої продукції здійснюється за допомогою специфікацій.
План-графік виробництва продукції формується замовленнями на виробництво; план-графік виконання робіт, надання послуг – замовленнями на виробництво і замовлення-нарядами.
Планування завантаження ресурсів підприємства здійснюється замовленнями на виробництво і замовленнями-нарядами.
Конфігурація дозволяє реєструвати факт виготовлення продукції. Випуск може бути оформлений як у виробничому підрозділі, так і на складі (наприклад, фасовка, складання комплектів). Продукція числиться за структурною одиницею, що виготовила її, і може бути переміщена в іншу структурну одиницю – наприклад, на склад для подальшого продажу або в наступний цех за технологічним маршрутом.
Факт виконання роботи (надання послуги) і здача її замовникові відображаються актом виконаних робіт, а також безпосередньо в замовленнях-нарядах.
Реалізований простий механізм виконання робіт і надання послуг з використанням замовлень-нарядів (документів, що поєднують в собі функції замовлення покупця, рахунку на оплату, акту виконаних робіт і витратної накладної для сфери сервісних послуг).
Грошові кошти
Програма дозволяє вести облік грошових коштів, а також формувати оперативний платіжний календар.
Управління грошовими коштами включає:
Зарплата і персонал
"BAS Малий бізнес ПРОФ" підтримує кадровий облік персоналу, включаючи співробітників, працюючих за сумісництвом, облік робочого часу (табель) і розрахунок заробітної плати співробітників підприємства. Кадровий облік включає наступні функції: оформлення прийому на роботу; кадрове переміщення; звільнення персоналу.
Можливості щодо розрахунку заробітної плати:
Майно
"BAS Малий бізнес ПРОФ" забезпечує ведення обліку майна (необоротних активів) основних засобів і нематеріальних активів організації:
Фінанси
У програмі "BAS Малий бізнес ПРОФ" реалізована можливість ведення управлінського обліку, отримання управлінського балансу, формування і аналізу фінансового результату. Для цих цілей в системі передбачений управлінський план рахунків і механізм формування управлінських проводок документів.
Завдяки наявності таких звітів, як оборотно-сальдова відомість, грошові кошти, доходи і витрати, прикладне рішення дозволяє формувати фінансову звітність за довільний період часу.
Для обліку доходів і витрат використовується метод нарахування або метод нарахування і касовий метод.
Аналітичний облік доходів і витрат методом нарахування ведеться в розрізі напрямів діяльності, підрозділів, замовлень покупців, статей (рахунків) доходів і витрат.
За даними управлінського обліку користувач дістає можливість формувати основні фінансові звіти:
У системі існує можливість реєстрації фінансових планів (бюджетів):
Також в розділі передбачені засоби для нарахування податків, введення і розподілу інших витрат, виклик процедури закриття місяця.
Для контролю діяльності підприємства з боку керівника призначений "Монітор керівника", в якому зведені основні показники:
Аналітичні звіти
Аналітичні звіти дозволяють отримувати інформацію в усіх розрізах обліку. Користувач може самостійно задавати (налаштовувати) рівень деталізації, параметри групування і критерії відбору даних в звітах відповідно до специфіки вирішуваних завдань, а також зберігати власні налаштування звітів.
Налаштування параметрів обліку
В процесі налаштування здійснюється:
"Помічник початку роботи" спрощує початок роботи з системою. З його допомогою користувач, переходячи від етапу до етапу, може заповнити облікові дані, ввести залишки на початок роботи і виконати основні налаштування програми. Є можливість відключення розділів обліку, які не використовуються на підприємстві, наприклад, облік зарплати або виробництва.
Інтеграція з програмами "BAS Бухгалтерія", "BAS Роздрібна торгівля"
Обмін даними з програмами "BAS Бухгалтерія" і "BAS Роздрібна торгівля" двосторонній, з можливістю налаштування напрямів. Обмін здійснюється на рівні документів і довідкової інформації.
Задайте питання першим!
Компанія «ЕКСПЕРТНІ ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ» пропонує клієнтам і партнерам більш детально ознайомитися з функціональними можливостями типових рішень, розроблених компанією «ЕКСПЕРТНІ ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ», за допомогою віддаленої демонстрації програмних продуктів через спеціально налаштований термінальний демо-сервер.