Цена: 14 400 грн
Цена: 18 000 грн
Цена: 24 000 грн
Цена: 8 400 грн
Цена: 216 000 грн
Цена: 259 200 грн
Цена: 14 400 грн
Цена: 240 000 грн
Цена: 8 400 грн
Цена: 18 000 грн
Цена: 24 000 грн
Цена: 8 400 грн
Цена: 10 800 грн
Цена: 43 200 грн
Цена: 25 200 грн
Цена: 6 000 грн
Цена: 8 400 грн
Цена: 10 800 грн
Цена: 75 600 грн
Цена: 720 000 грн
Цена: 64 800 грн
Цена: 216 000 грн
Цена: 720 000 грн
Цена: 216 000 грн
Цена: 64 800 грн
Цена: 10 800 грн
Цена: 8 400 грн
Цена: 10 800 грн
Цена: 216 000 грн
Цена: 24 000 грн
Цена: 64 800 грн
Цена: 75 600 грн
Цена: 259 200 грн
Цена: 14 400 грн
Цена: 240 000 грн
Цена: 8 400 грн
Цена: 18 000 грн
Цена: 32 000 грн
Цена: 14 400 грн
Цена: 18 000 грн
Цена: 24 000 грн
Цена: 8 400 грн
Цена: 216 000 грн
Цена: 259 200 грн
Цена: 14 400 грн
Цена: 240 000 грн
Цена: 8 400 грн
Цена: 18 000 грн
Цена: 24 000 грн
Цена: 8 400 грн
Цена: 10 800 грн
Цена: 43 200 грн
Цена: 25 200 грн
Цена: 6 000 грн
Цена: 8 400 грн
Цена: 10 800 грн
Цена: 75 600 грн
Цена: 720 000 грн
Цена: 64 800 грн
Цена: 216 000 грн
Цена: 720 000 грн
Цена: 216 000 грн
Цена: 64 800 грн
Цена: 10 800 грн
Цена: 8 400 грн
Цена: 10 800 грн
Цена: 216 000 грн
Цена: 24 000 грн
Цена: 64 800 грн
Цена: 75 600 грн
Цена: 259 200 грн
Цена: 14 400 грн
Цена: 240 000 грн
Цена: 8 400 грн
Цена: 18 000 грн
Цена: 32 000 грн
На сьогоднішній день, управління якістю обслуговування клієнтів - це запорука успішності бізнесу. Вчасно проаналізувати проблемне місце і прийняти вірне рішення - значить залишити замовника задоволеним. Основним інструментом для управління продажами і маркетингом є CRM системи.
На сьогоднішній день, управління якістю обслуговування клієнтів - це запорука успішності бізнесу. Вчасно проаналізувати проблемне місце і прийняти вірне рішення - значить залишити замовника задоволеним.
Основним інструментом для управління продажами і маркетингом є CRM системи.
Кожна компанія сама вибирає який саме CRM системою користуватися також, як і вибір провайдера IP-телефонії.
Але, в остаточному підсумку, всім потрібно зв'язати свою CRM з IP-телефонією для отримання повного контролю за подіями і їх подальшому аналізі.
Сама по собі послуга - це написання обробки, яка дозволяє в базу даних, отримавши або зробивши дзвінок, автоматично сформувати подія. Також, безпосередньо з CRM отримувати і робити вихідні дзвінки, тим самим формуючи події і ведучи запис розмови.
Вартість робіт залежить від провайдера і бази даних. В середньому рамки робіт коливаються від 8000 до 19000 грн.
Залиште Ваші контактні дані, і наш менеджер зв'яжеться з Вами, щоб оформити Ваше замовлення