Цена: 19 800 грн
Цена: 20 700 грн
Цена: 36 000 грн
Цена: 12 000 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 330 000 грн
Цена: 19 800 грн
Цена: 372 000 грн
Цена: 12 600 грн
Цена: 20 700 грн
Цена: 36 000 грн
Цена: 12 000 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 51 000 грн
Цена: 30 000 грн
Цена: 7 200 грн
Цена: 12 400 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 105 000 грн
Цена: 990 000 грн
Цена: 93 000 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 990 000 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 93 000 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 12 400 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 36 000 грн
Цена: 93 000 грн
Цена: 105 000 грн
Цена: 330 000 грн
Цена: 19 800 грн
Цена: 372 000 грн
Цена: 12 600 грн
Цена: 20 700 грн
Цена: 32 000 грн
Цена: 19 800 грн
Цена: 20 700 грн
Цена: 36 000 грн
Цена: 12 000 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 330 000 грн
Цена: 19 800 грн
Цена: 372 000 грн
Цена: 12 600 грн
Цена: 20 700 грн
Цена: 36 000 грн
Цена: 12 000 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 51 000 грн
Цена: 30 000 грн
Цена: 7 200 грн
Цена: 12 400 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 105 000 грн
Цена: 990 000 грн
Цена: 93 000 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 990 000 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 93 000 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 12 400 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 36 000 грн
Цена: 93 000 грн
Цена: 105 000 грн
Цена: 330 000 грн
Цена: 19 800 грн
Цена: 372 000 грн
Цена: 12 600 грн
Цена: 20 700 грн
Цена: 32 000 грн
На сьогоднішній день, управління якістю обслуговування клієнтів - це запорука успішності бізнесу. Вчасно проаналізувати проблемне місце і прийняти вірне рішення - значить залишити замовника задоволеним. Основним інструментом для управління продажами і маркетингом є CRM системи.
На сьогоднішній день, управління якістю обслуговування клієнтів - це запорука успішності бізнесу. Вчасно проаналізувати проблемне місце і прийняти вірне рішення - значить залишити замовника задоволеним.
Основним інструментом для управління продажами і маркетингом є CRM системи.
Кожна компанія сама вибирає який саме CRM системою користуватися також, як і вибір провайдера IP-телефонії.
Але, в остаточному підсумку, всім потрібно зв'язати свою CRM з IP-телефонією для отримання повного контролю за подіями і їх подальшому аналізі.
Сама по собі послуга - це написання обробки, яка дозволяє в базу даних, отримавши або зробивши дзвінок, автоматично сформувати подія. Також, безпосередньо з CRM отримувати і робити вихідні дзвінки, тим самим формуючи події і ведучи запис розмови.
Вартість робіт залежить від провайдера і бази даних. В середньому рамки робіт коливаються від 8000 до 19000 грн.
Залиште Ваші контактні дані, і наш менеджер зв'яжеться з Вами, щоб оформити Ваше замовлення