Інтеграція з IP-телефонією

На сьогоднішній день, управління якістю обслуговування клієнтів - це запорука успішності бізнесу. Вчасно проаналізувати проблемне місце і прийняти вірне рішення - значить залишити замовника задоволеним. Основним інструментом для управління продажами і маркетингом є CRM системи.

На сьогоднішній день, управління якістю обслуговування клієнтів - це запорука успішності бізнесу. Вчасно проаналізувати проблемне місце і прийняти вірне рішення - значить залишити замовника задоволеним.

Основним інструментом для управління продажами і маркетингом є CRM системи.

Кожна компанія сама вибирає який саме CRM системою користуватися також, як і вибір провайдера IP-телефонії.

Але, в остаточному підсумку, всім потрібно зв'язати свою CRM з IP-телефонією для отримання повного контролю за подіями і їх подальшому аналізі.

Сама по собі послуга - це написання обробки, яка дозволяє в базу даних, отримавши або зробивши дзвінок, автоматично сформувати подія. Також, безпосередньо з CRM отримувати і робити вихідні дзвінки, тим самим формуючи події і ведучи запис розмови.

Вартість робіт залежить від провайдера і бази даних. В середньому рамки робіт коливаються від 8000 до 19000 грн.



Наші контакти

03113 г. Киев, улица Дружковская, дом 10 офис 706

Пн-пт 09:00-18:00

+380 63 800 0860

Надіслати повідомлення
Чекаю дзвінка