BAS СТО - Nova Solutio

BAS СТО

Програма «BAS СТО» призначена для ведення обліку на підприємствах малого та середнього бізнесу у сфері надання послуг з обслуговування автомобілів та продажу запасних частин, аксесуарів і обладнання автомобілів
Купить
Цена: 10 600 грн
Полное описание
Лицензии
Задать вопрос

Основні функції і можливості системи

  • Ведення управлінського обліку по одній чи декільком організаціям
  • Завантаження та зберігання каталогів запчастин від постачальників
  • Облік аналогів запчастин



  • Створення та гнучке редагування прайс-листів від постачальників та для клієнтів (з можливістю автоматичного завантаження в систему із зовнішнього файлу)
  • Аналітичний облік автомобілей клієнта по аналітиках: марка, модель, рік випуску, об’єм двигуна та VIN код
  • Планування і облік закупівель у постачальників
  • Планування і облік надання послуг з ремонту та обслуговування авто та продажу товарів (з фіксацією годин виконавців робіт)
  • Облік собівартості наданих послуг
  • CRM для обліку лідів та клієнтів
  • Інтеграція з сервісами Google
  • Планування і облік руху грошових коштів
  • Підключення торгового обладнання
  • Облік взаєморозрахунків з контрагентами та співробітниками
  • Можлива додатково інтеграція з TecDoc




Бізнес-процеси системи

  • Замовлення постачальникам запчастин та видаткових матеріалів, по яким потрібно підтримувати постійний залишок на СТО
  • Виконання замовлень клієнтів, що передбачають сервісне обслуговування автомобіля без необхідності замовлення запасних частин. Наприклад, заміна мастила і т.п.
  • Виконання замовлень клієнтів, для яких необхідно попередньо замовляти додаткові запасні частини та видаткові матеріали.
  • Продаж видаткових матеріалів.


Короткий опис бізнес-процесів

 - Замовлення постачальникам запасних частин та видаткових матеріалів

Попередньо в базі BAS СТО завантажені та будуть оновлюватися прайси постачальників. Для цього достатньо типового функціоналу - є можливість вводити (завантажувати) та зберігати необмежену кількість видів цін по кожному постачальнику. 

Якщо менеджер по закупкам хоче порівняти і проаналізувати ціни по номенклатурі від різних постачальників, він може скористатися звітом Прайс-листи контрагентів. В цьому звіті можна налаштувати відображення максимальної чи мінімальної ціни і просто візуально порівняти ціни.

Після порівняння менеджер визначається з постачальником і повинен сформувати Замовлення постачальнику.  В цьому документі вказується яку номенклатуру ми плануємо замовити і є можливість одночасно перевірити поточні залишки та визначити суму замовлення, виходячи з цін постачальника.

Після проведення замовлення можна відправити його по e-mail постачальнику, щоб він зміг підтвердити чи скоригувати замовлення. Якщо зміни мали місце, менеджеру необхідно оперативно внести зміни в замовлення. Це необхідне в першу чергу для того, щоб інші користувачі мали доступ до актуальних даних по очікуваним поставкам та могли планувати свою роботу.


Якщо постачальник вимагає частковий аванс чи повну оплату замовлення, по даному замовленню менеджер може сформувати:
  • заявку на витрати коштів - у випадках, коли на підприємстві використовується модуль казначейства і плануються (погоджуються) витрати грошових коштів.
  • платіжне доручення - для підприємств, які не використовуються блок казначейства.  


Після того, як номенклатура по замовленню поступила на склад СТО, необхідно оформити документ Прибуткова накладна. Цей документ можна заповнити на основі замовлення і, при необхідності, скоригувати під реальну поставку.

Саме після проведення приходної накладної номенклатура буде доступна для списання чи відвантаження клієнтам.




- Виконання замовлень клієнтів, що передбачають сервісне обслуговування автомобіля без необхідності замовлення запасних частин. 


Автоматизація процесу обробки таких замовлень клієнтів на базі BAS СТО:

Замовлення клієнтів – вводить адміністратор СТО чи майстер, щоб зафіксувати звернення клієнтів і, можливо, зорієнтувати клієнта по вартості робіт.

Якщо заявки фіксуються адміністратором, який не може без майстра точно підібрати номенклатуру послуг і визначити вартість робіт,  можна використовувати документ Подія чи Завдання і відправити його далі на опрацюванню майстру. А він вже сформує на його підставі Замовлення покупцю з точним переліком послуг та вартістю.

Замовлення на виробництво – документ, який майстер буде вводити після проведення замовлення клієнта. Але можливо і паралельно, оскільки в даному документі відбувається підбір витратних матеріалів чи запасних частин. Перелік матеріалів нормований і закладений в специфікації. Але можливо і доповнення / зміни  до встановленої раніше специфікації в залежності від конкретної  ситуації.



Також в цьому документі фіксується перелік робіт та розрахунок нормо-годин аналогічно матеріалам – по заздалегідь введеній специфікації з можливістю доповнення / зміни в поточному замовленні.


Після виконання замовлення на його підставі формується Відрядний наряд, який фіксує остаточні дані про виконавця (ів), перелік робіт та розцінки по ним для подальшого нарахування заробітної плати.

Лицензия на платформу
Клиентская лицензия на 1 рабочее место
3 300 грн
Купить
Клиентская лицензия на 5 рабочих мест
11 610 грн
Купить
Клиентская лицензия на 10 рабочих мест
22 290 грн
Купить
Клиентская лицензия на 20 рабочих мест
42 360 грн
Купить
Клиентская лицензия на 50 рабочих мест
100 500 грн
Купить
Клиентская лицензия на 100 рабочих мест
183 600 грн
Купить
Клиентская лицензия на 300 рабочих мест
546 000 грн
Купить
Клиентская лицензия на 500 рабочих мест
906 000 грн
Купить
Лицензия на сервер
24 600 грн
Купить
Лицензия на сервер (x86-64)
42 600 грн
Купить
Сервер мини на 5 подключений
9 000 грн
Купить

Задайте вопрос первым!

После приобретения у нас программы Вы получите бесплатно:
Установка
Начальная настройка
Подключение к порталу ИТС
Договор на ИТС на 3 месяца


Наши контакты

03113 г. Киев, улица Дружковская, дом 10 офис 706

Пн-пт 09:00-18:00

+380 63 800 0860

Отправить сообщение
Жду звонка