Цена: 19 800 грн
Цена: 20 700 грн
Цена: 36 000 грн
Цена: 12 000 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 330 000 грн
Цена: 19 800 грн
Цена: 372 000 грн
Цена: 12 600 грн
Цена: 20 700 грн
Цена: 36 000 грн
Цена: 12 000 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 51 000 грн
Цена: 30 000 грн
Цена: 7 200 грн
Цена: 12 400 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 105 000 грн
Цена: 990 000 грн
Цена: 93 000 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 990 000 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 93 000 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 12 400 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 36 000 грн
Цена: 93 000 грн
Цена: 105 000 грн
Цена: 330 000 грн
Цена: 19 800 грн
Цена: 372 000 грн
Цена: 12 600 грн
Цена: 20 700 грн
Цена: 32 000 грн
Цена: 19 800 грн
Цена: 20 700 грн
Цена: 36 000 грн
Цена: 12 000 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 330 000 грн
Цена: 19 800 грн
Цена: 372 000 грн
Цена: 12 600 грн
Цена: 20 700 грн
Цена: 36 000 грн
Цена: 12 000 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 51 000 грн
Цена: 30 000 грн
Цена: 7 200 грн
Цена: 12 400 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 105 000 грн
Цена: 990 000 грн
Цена: 93 000 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 990 000 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 93 000 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 12 400 грн
Цена: 15 600 грн
Цена: 300 000 грн
Цена: 36 000 грн
Цена: 93 000 грн
Цена: 105 000 грн
Цена: 330 000 грн
Цена: 19 800 грн
Цена: 372 000 грн
Цена: 12 600 грн
Цена: 20 700 грн
Цена: 32 000 грн
Основні функції і можливості системи
Бізнес-процеси системи
Короткий опис бізнес-процесів
- Замовлення постачальникам запасних частин та видаткових матеріалів
Попередньо в базі ПЗ СТО завантажені та будуть оновлюватися прайси постачальників. Для цього достатньо типового функціоналу - є можливість вводити (завантажувати) та зберігати необмежену кількість видів цін по кожному постачальнику.
Якщо менеджер по закупкам хоче порівняти і проаналізувати ціни по номенклатурі від різних постачальників, він може скористатися звітом Прайс-листи контрагентів. В цьому звіті можна налаштувати відображення максимальної чи мінімальної ціни і просто візуально порівняти ціни.
Після того, як номенклатура по замовленню поступила на склад СТО, необхідно оформити документ Прибуткова накладна. Цей документ можна заповнити на основі замовлення і, при необхідності, скоригувати під реальну поставку.
Саме після проведення приходної накладної номенклатура буде доступна для списання чи відвантаження клієнтам.
- Виконання замовлень клієнтів, що передбачають сервісне обслуговування автомобіля без необхідності замовлення запасних частин.
Автоматизація процесу обробки таких замовлень клієнтів на базі ПЗ СТО:
Замовлення клієнтів – вводить адміністратор СТО чи майстер, щоб зафіксувати звернення клієнтів і, можливо, зорієнтувати клієнта по вартості робіт.
Якщо заявки фіксуються адміністратором, який не може без майстра точно підібрати номенклатуру послуг і визначити вартість робіт, можна використовувати документ Подія чи Завдання і відправити його далі на опрацюванню майстру. А він вже сформує на його підставі Замовлення покупцю з точним переліком послуг та вартістю.
Замовлення на виробництво – документ, який майстер буде вводити після проведення замовлення клієнта. Але можливо і паралельно, оскільки в даному документі відбувається підбір витратних матеріалів чи запасних частин. Перелік матеріалів нормований і закладений в специфікації. Але можливо і доповнення / зміни до встановленої раніше специфікації в залежності від конкретної ситуації.
Також в цьому документі фіксується перелік робіт та розрахунок нормо-годин аналогічно матеріалам – по заздалегідь введеній специфікації з можливістю доповнення / зміни в поточному замовленні.
Після виконання замовлення на його підставі формується Відрядний наряд, який фіксує остаточні дані про виконавця (ів), перелік робіт та розцінки по ним для подальшого нарахування заробітної плати.
Задайте вопрос первым!
Компания «ЭКСПЕРТНЫЕ ИННОВАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ» предлагает клиентам и партнерам более детально ознакомиться с функциональными возможностями типовых решений, разработанных компанией «ЭКСПЕРТНЫЕ ИННОВАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ», с помощью удаленной демонстрации программных продуктов через специально настроенный терминальный демо-сервер.