ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства СТАНДАРТ

Ціна:
5 982 грн
Замовити

Інформація — найважливіший компонент успішності підприємства в сучасному світі. Хочете управляти інформаційними потоками, організовувати збір, зберігати дані, налагоджувати комунікацію в межах підприємства і за ними?

Це пріоритетна мета нового продукту ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства.

Інформація — найважливіший компонент успішності підприємства в сучасному світі. Хочете управляти інформаційними потоками, організовувати збір, зберігати дані, налагоджувати комунікацію в межах підприємства і за ними?

Це пріоритетна мета нового продукту ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства.

Опис

В епоху швидкого технологічного розвитку, комп'ютеризації та автоматизації виробництва спростилися процедури збору, зберігання і обробки даних. Від них залежить діяльність підприємства, його продуктивність, контакти із зовнішнім світом, простота взаємодії сервісів у внутрішній структурі компанії.

Керівництво цими процесами і процедурами — важлива складова адміністрування підприємства. Тому на допомогу технічним службам було розроблено конфигурационное рішення — «"1С:Підприємство". ITIL СТАНДАРТ».

Це початкова лінійка пропозицій прикладного характеру забезпечує:

  • оптимізацію роботу технічної служби, швидкість і продуктивність її роботи;
  • каталогізацію інструментів роботи з даними, їх оцінювання;
  • роботу зі зверненнями користувачів;
  • виявлення проблемних місць в IT-структурі компанії;
  • облік комп'ютерів та іншої офісної техніки;
  • аналітику інцидентів під час експлуатації технічного оснащення.

«"1С:Підприємство". ITIL СТАНДАРТ» володіє опціями для виконання управлінських завдань таким службам і співробітникам компаній:

1. Начальникам служби техпідтримки дозволяє:

  • керувати IT-системою підприємства;
  • оптимізувати інформаційно-технічні процедури;
  • вишукувати резерви;
  • використовувати новітні методики адміністрування інформаційних систем;
  • удосконалювати якість послуг.

2. Менеджерам, топ-менеджерам:

  • стежити за якістю IT-послуг;
  • моніторити трудовитрати і продуктивність роботи персоналу;
  • складати і відправляти замовнику звіти.

3. Інженерам Service Desk:

  • оптимізувати процеси вирішення завдань з надання IT-сервісу;
  • впроваджувати нові проекти;
  • оперативно обробляти і контролювати виконання призначених для користувача заявок.

«"1С:Підприємство" ITIL», ціна якої співвідноситься з масштабністю охоплення нею інформаційно-технологічних процесів на підприємстві, комплексно вирішує питання:

  • створення архітектури IT компанії;
  • формування важливих базових інструментів для автоматизації управління інформаційною системою;
  • використання бібліотеки сервісів для контролю за діяльністю IT-інфраструктури.

Завдяки цій системі керівники підприємств зможуть істотно заощадити на витратах, пов'язаних зі створенням і технічною підтримкою інформаційних сервісів, IT-інфраструктури компанії. Конфігурація дозволяє використовувати ті технічні резерви, які необхідні для обслуговування конкретних виробничих процесів.

Ця конфігурація легко адаптується під особливості конкретної компанії завдяки ефективній і простий лінійці призначених для користувача налаштувань. Ця особливість виключає необхідність переписування або дописування коду, отже, фінансові витрати на впровадження і обслуговування знижується до мінімуму. Тому «"1С:Підприємство" ITIL», вартість якого визначається цими факторами, — оптимальний варіант для компаній з розвиненою комунікаційно-інформаційної структурою.

Функціонал

Розуміння базових опціональних можливостей системи СТАНДАРТ надає «"1С:Підприємство" ITIL» демо. Крім основного арсеналу — бази знань — цей набір функцій дозволяє управляти:

  • обслуговуванням;
  • активами і конфігураціями;
  • розгортанням;
  • релізами;
  • каталогом послуг та їх перетворенням;
  • доступом;
  • інцидентами.

Інструменти системи дозволяють керувати:

1. Сервісами з управління замовленнями:

  • поштовими;
  • call-центри;
  • web-доступ користувачів з віддалених філій;
  • дані від ПО вендорів;
  • аварійні сигнали ПО.

2. Адмініструванням і Service Desk:

  • поліфункціонального web-доступу для інженерної служби;
  • ілюстрованої бази знань;
  • типових маршрутів;
  • контролю часу і трудовитрат.

3. Адмініструванням нормативно-довідковою інформацією:

  • формування та зберігання звітів і даних моніторингу;
  • отримання даних з ПО клієнтів і постачальників;
  • ранжування звернень;
  • облік часу реагування на заявку.

4. Адмініструванням активів (конфігурацій), де передбачає облік і контроль:

  • регламентних завдань;
  • розміщення;
  • матеріальної відповідальності;
  • за потокової технічною підтримкою, обслуговуванням і ремонтом;
  • кількісний і сумарний облік.

Таким чином, «"1С:Підприємство". ITIL СТАНДАРТ» — збалансована програма, яка має в своєму розпорядженні основними опціями, важливими для оптимізації роботи системних адміністраторів, інженерів згідно з новими методиками і регламентам роботи IT-систем компаній.

Синхронізація

«"1С:Підприємство". ITIL СТАНДАРТ» — система, головне завдання якої — автоматизувати адміністрування, облік і контроль за інформаційними процесами і технологіями в компанії. Ця конфігурація легко адаптується до специфіки технічного забезпечення, яке вже існує на підприємстві.

Тому «"1С:Підприємство" ITIL», інтеграція якої проходить безболісно для IT-процесів в компанії, найкраща надбудова для оптимізації управлінських процедур, пов'язаних з технічною підтримкою сервісів підприємства. А саме:

  • з будь-якими типовими конфігураціями, створеними в системі «1С:Підприємство» ( «УПП», «Бухгалтерія», «УТП» і ERP-системами);
  • будь-якими зовнішніми базами даних;
  • хмарними сховищами;
  • поштовими сервісами;
  • Інтернет;
  • web-сервісами;
  • мобільними додатками;
  • будь-яким торговим обладнанням (вагами, сканерами штрих-кодів, маркерами і зчитувачами RFID, касовими апаратами тощо.)

Завдяки таким можливостям синхронізації підвищується продуктивність роботи IT-відділу, сервісної технічної служби та call-центру.

Сфера застосування

Використання «"1С:Підприємство" ITIL» має спеціалізацію. Ця пропозиція буде цікаво компаніям, які працюють в сферах:

  • консалтингу;
  • системної інтеграції;
  • технічної підтримки;
  • надання будь-яких інформаційно-технічних послуг бізнесу.

Ця база даних охоплює широке коло співробітників підприємства:

  1. Керівників. Завдяки цій системі з'являється продуктивний IT-сервіс, від налагодження якого залежить ефективність і успішність роботи підприємства. Конфігурація робить прозорою роботу служби техпідтримки, а клієнти отримують якісні послуги.
  2. IT-директорів. Це прикладне рішення дозволяє налагодити взаємини між Service Desk і іншими підрозділами: налагоджується обробка запитів, враховуються наявні технічні можливості, плануються роботи і фінансування, проводиться аудит стану технічних засобів, оперативно ліквідовуються збої, спрощується робота з зовнішніми клієнтами.
  3. Керівників Service Desk система дозволяє налагодити та оптимізувати функціональність відділу, автоматизувати обробку заявок.
  4. IT-інженерів. Завдяки програмі вони бачать завдання і доступні ресурси, оперативно вирішують виниклі питання, проводять інвентаризацію і переміщення устаткування.
  5. Бухгалтерську і фінансову службу, які потенційно можуть скористатися спрощений облік ПО як ОС (основних засобів).
  6. Персонал отримує послуги високої якості.

«ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства СТАНДАРТ» — базове пропозицію в лінійки подібних, створених на популярній платформі. Компанія ЕІС пропонує купити його за оптимальною ціною бізнес-структурам, які прагнуть поліпшити якість технічного обслуговування.

Ліцензія на платформу

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
3 300 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
11 610 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
22 290 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
42 360 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
100 500 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 100 робочих місць
183 600 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 300 робочих місць
546 000 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 500 робочих місць
906 000 грн
1С:Підприємство 8.3 Ліцензія на сервер
24 600 грн
1С:Підприємство 8.3 Ліцензія на сервер (x86-64)
42 600 грн
1С:Підприємство 8.3 Сервер МІНІ на 5 підключень
9 000 грн

Задайте питання першим!

Умови надання та використання послуги «Віддалений доступ до типового рішення»

Компанія «Експертні ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ пропонує клієнтам і партнерам більш детально ознайомитися з функціональними можливостями типових рішень, розроблених компанією «Експертні ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ» , за допомогою віддаленої демонстрації програмних продуктів через спеціально налаштований термінальний демо-сервер.

Підключення до віддаленої демонстрації має свої особливості, а саме:
  • для отримання параметрів подеколи чення до демо-сервера необхідно заповнити заявку на віддалений доступ до типового рішення;
  • пароль доступу до демо-сервера змінюється раз на два тижні;
  • при підключенні до термінальної сесії одночасно декількох користувачів, система закриває доступ всім, крім одного. Тому, якщо вашій компанії необхідно виділений час для гарантованого перегляду програми, повідомте нам про це по електронній пошті office@exis.com.ua

Термін надання доступу залежить від ступеня завантаженості лінії консультації і може скласти від 2-х годин до доби.

Якщо після закінчення доби Ви не отримали листа з інструкціями або у Вас є зауваження та пропозиції щодо даного сервісу, будь ласка, напишіть про це електронною поштою office@exis.com.ua



Замовити Демо-версію

Після придбання у нас програми Ви отримаєте безкоштовно:

Установка

Початкова настройка

Реєстрація на сайті 1c.ua

Підключення до порталу ІТС

Договір на ІТС на 3 місяці



Наші контакти

03113 г. Киев, улица Дружковская, дом 10 офис 419

Пн-пт 09:00-18:00

+38 (067) 466 82 62
+38 (044) 466 82 62

Надіслати повідомлення
Чекаю дзвінка