Рарус Управління рестораном

Ціна:
8 800 грн
Замовити

Програмний продукт «"1С:Підприємство"-Рарус: Управління рестораном, редакція 3, українська версія» призначений для автоматизації управлінського обліку на підприємствах харчування самого різного типу і масштабу як одиночних, так і мережевих структур.

Рішення «"1С:Підприємство"-Рарус: Управління рестораном, редакція 3, українська версія» розроблено на платформі «1С:Підприємство 8.2».

Програму можна використовувати для автоматизації ресторанів, кафе, барів, підприємств швидкого харчування (fast-food), столових, комбінатів харчування, магазинів кулінарії та невеликих цехів по виробництву кондитерських і салатних виробів.

Основні функціональні можливості

Багатофірмовий облік:

  • облік від імені декількох організацій на будь-якій кількості складів, управлінський облік по компанії в цілому;
  • оформлення документів від імені різних організацій (власних юридичних осіб);
  • механізм передачі товарів усередині компанії іншій юридичній особі (у разі оформлення документа «Реалізація товарів» своєму юридичній особі автоматично (по налаштуванню) буде формуватися документ «Надходження товарів»);
  • система префиксации об'єктів.

Ціноутворення:

  • необмежену кількість категорій цін;
  • зберігання цін постачальників;
  • можливість завдання і зберігання ціни в будь-якій валюті;
  • формування націнок і знижок, переоцінка.

Взаєморозрахунки і кредитування:

  • уявлення контрагента у вигляді групи юридичних осіб;
  • використання підсистеми «властивості об'єктів» для контрагентів;
  • ведення взаєморозрахунків в розрізах «контрагент», «договір», «угода»;
  • індивідуальна стратегія відвантаження і оплати для кожного контрагента або групи контрагентів.

Управління поставками:

  • оперативне планування закупівель, контроль оплати і постачання;
  • формування внутрішніх замовлень;
  • прийом на комісію.

Керування продажами:

  • поділ оптового і роздрібного документообігу;
  • облік послуг, що надаються;
  • розширений аналіз продажів;
  • реалізація товарів і страв з модифікаторами.

Управління складськими запасами:

  • облік по методам «ФІФО», «ЛІФО» і по «Середньому»;
  • облік додаткових витрат;
  • облік товарів за додатковими характеристиками;
  • переміщення, інвентаризація, списання, пересортиця;
  • розширена функціональність проведення інвентаризації: інвентаризація алкоголю, напівфабрикатів, розподіл мінусів.

Виробництво:

  • складання планів виробництва в розрізі різних характеристик обліку на основі аналізу даних про виробництво за попередні періоди;
  • порівняння планів виробництва по різних місцях реалізації страв і товарів компанії;
  • випуск продукції (страв, напівфабрикатів, комплексних обідів) з розрахунком собівартості;
  • облік можливих недовкладень продуктів при формуванні собівартості;
  • розгорнутий облік напівфабрикатів;
  • ручне коректування, додавання і видалення списуються у виробництво продуктів;
  • автоматичний двосторонній взаємозамінність аналогів;
  • підтримка різних технологічних карт (рецептур) однієї страви;
  • оформлення разукомплектации страв і оброблення товарів;
  • облік спецій;
  • облік за термінами зберігання;
  • облік сезонності;
  • спеціальний алгоритм перерахунку виробництва дозволяє врахувати надходження продуктів, введені «заднім числом», а також провести перерахунок їх списання у виробництво і переоформити первинні форми звітності, зокрема, внутрішні переміщення;
  • різні механізми розрахунку які рецептур;
  • зручний помічник підбору замін з урахуванням наявного складського залишку.

Аналітичні і фінансові звіти:

  • управлінський баланс;
  • доходи і витрати;
  • грошові кошти компанії;
  • взаєморозрахунки компанії;
  • аналіз випуску продукції;
  • аналіз перевитрати продуктів по днях;
  • калькуляційні картки за період;
  • звіт за собівартістю;
  • аналіз продажів;
  • ABC аналіз товарів.

Робота з торговим обладнанням:

  • прихід товару за допомогою сканера штрих коду або терміналу збору даних;
  • прихід вагового товару з використанням вагів з принтером етикеток;
  • інвентаризація товару за допомогою терміналу збору даних.

Увага! Торговельне обладнання підключається до конфігурації виключно для забезпечення завдань по автоматизації складського обліку. Автоматизація за допомогою програми робочих місць контактного персоналу неможлива!


Календарне планування:

  • АРМ Коммунікатора - система планування будь-яких подій або дій в різних періодах: місяць, тиждень, день;
  • призначення завдання співробітнику або групі осіб;
  • система нагадувань і внутрішніх повідомлень;
  • прив'язка до графіків роботи співробітників.

Бюджетування:

  • підсистема обліку середньострокового планування (місяць, квартал, рік);
  • бюджет продажів, бюджет закупівель, бюджет руху грошових коштів, бюджет виробництва, бюджет накладних витрат;
  • кожен бюджет складається для конкретного підрозділу і сценарію планування;
  • бюджети, пов'язані з номенклатурою можуть бути складені як в розрізі номенклатури, так і в розрізі типів номенклатури;
  • включає механізми прогнозування та план-фактного аналізу.

Обмін даними:

  • завантаження даних про реалізацію товарів і страв з фронт-офісних систем:
    • РЕСТАРТ;
    • "1С:Підприємство"-Рарус: Ресторан + Бар + Кафе, редакція 1.5, українська версія;
  • обмін даними з фронт-офісними системами сторонніх розробників:
    • UCS RKeeper v.6 (тільки завантаження даних про реалізацію);
  • вивантаження даних в конфігурацію «Бухгалтерія 8 для України»;
  • вивантаження даних в конфігурацію «Бухгалтерія підприємства 7.7» для загальної системи оподаткування.

Ліцензія на платформу

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
3 300 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
11 610 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
22 290 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
42 360 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
100 500 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 100 робочих місць
183 600 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 300 робочих місць
546 000 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 500 робочих місць
906 000 грн
1С:Підприємство 8.3 Ліцензія на сервер
24 600 грн
1С:Підприємство 8.3 Ліцензія на сервер (x86-64)
42 600 грн
1С:Підприємство 8.3 Сервер МІНІ на 5 підключень
9 000 грн

Задайте питання першим!

Умови надання та використання послуги «Віддалений доступ до типового рішення»

Компанія «Експертні ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ пропонує клієнтам і партнерам більш детально ознайомитися з функціональними можливостями типових рішень, розроблених компанією «Експертні ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ» , за допомогою віддаленої демонстрації програмних продуктів через спеціально налаштований термінальний демо-сервер.

Підключення до віддаленої демонстрації має свої особливості, а саме:
  • для отримання параметрів подеколи чення до демо-сервера необхідно заповнити заявку на віддалений доступ до типового рішення;
  • пароль доступу до демо-сервера змінюється раз на два тижні;
  • при підключенні до термінальної сесії одночасно декількох користувачів, система закриває доступ всім, крім одного. Тому, якщо вашій компанії необхідно виділений час для гарантованого перегляду програми, повідомте нам про це по електронній пошті office@exis.com.ua

Термін надання доступу залежить від ступеня завантаженості лінії консультації і може скласти від 2-х годин до доби.

Якщо після закінчення доби Ви не отримали листа з інструкціями або у Вас є зауваження та пропозиції щодо даного сервісу, будь ласка, напишіть про це електронною поштою office@exis.com.ua



Замовити Демо-версію

Після придбання у нас програми Ви отримаєте безкоштовно:

Установка

Початкова настройка

Реєстрація на сайті 1c.ua

Підключення до порталу ІТС

Договір на ІТС на 3 місяці



Наші контакти

03113 г. Киев, улица Дружковская, дом 10 офис 419

Пн-пт 09:00-18:00

+38 (067) 466 82 62
+38 (044) 466 82 62

Надіслати повідомлення
Чекаю дзвінка