Рарус Управління санаторно-курортним комплексом. Базова поставка

Ціна:
15 000 грн
Замовити

Програмний продукт «"1С:Підприємство"-Рарус: Управління санаторно-курортним комплексом, редакція 2» призначений для комплексної автоматизації установ санаторно-курортного типу (готелів, готелів, санаторіїв, пансіонатів, будинків відпочинку і т. Д.). Рішення дозволяє одночасно автоматизувати 3 блоку оперативного обліку на підприємстві (готельний, ресторанний і амбулаторний), а також організувати гнучке взаємодія всіх трьох блоків в єдиній інформаційній базі. Програмний комплекс складається з трьох модулів (Проживання, Харчування, Медичні послуги) і може поставлятися як комплексною поставкою, так і помодульно.

Модуль «Проживання»

Основні функціональні можливості:

  • Інтерактивне управління номерним фондом;
  • Гнучкий розрахунок тарифів з урахуванням різних показників;
  • Індивідуальне і групове бронювання;
  • Функції заселення, переселення і виїзд гостей;
  • Ведення взаєморозрахунків з гостями і контрагентами;
  • Можливість готівкових та безготівкових розрахунків;
  • Облік договорів і взаєморозрахунків з контрагентами і турфірмами, настройка знижок і пільг;
  • Єдине розклад зайнятості приміщень підприємства (сауна, більярд, фітнес-зал, масажний кабінет, spa);
  • Можливість закриття харчування гостя в ресторані «На номер»;
  • Контроль телефонних переговорів;
  • Контроль дій персоналу;
  • Автоматичний нічний аудит;
  • Отримання актуальної інформації про діяльність готелю у вигляді настроюється аналітичної звітності;
  • Формування регламентованої і статистичної звітності;
  • Розрахунок і нарахування туристичного збору;
  • Робота з електронними ключами Norweq і Onity.

Управління номерним фондом

  • Ведення обліку по декільком готелям в одній інформаційній базі, поділ «готельних» і «не готельних» підрозділів та допоміжних приміщень;
  • Можливий деталізований облік по корпусам;
  • Ведення довідника «Типів номерів» (стандарт, люкс, напівлюкс та ін.) З визначенням «Типу розміщення» (місце, номер, 2+1 та ін.);
  • Відображення зміни статусу номера з прив'язкою до часу і датою;
  • Блокування номерів (ремонт, прибирання та ін.);
  • Отримання оперативної звітності про стан номерного фонду в короткому і докладному вигляді.

Бронювання

  • Можливість бронювання на номер або за типом номера;
  • Автоматичний підбір номерів для бронювання по заданих параметрах;
  • Проведення групового та індивідуального бронювання;
  • Пошук броні за номером броні, прізвища гостя, ваучером, датою передбачуваних виїздів і заїздів, періоду бронювання;
  • Внесення зміни в документ бронювання і зберігання історії цих змін;
  • Оперативний розрахунок вартості броні за допомогою «Тарифного калькулятора»;
  • Підтвердження броні з печаткою уніфікованої і простої форми;
  • Контроль оплати броні (повна оплата, часткова оплата).

Розміщення

  • Ведення довідника гостей з усією необхідною інформацією: паспортними і особистими даними, контактною інформацією, додатковими властивостями (чорний список, щедрість і ін.);
  • Пошук найбільш оптимальних параметрів проживання за часом проживання, типом номера та його додатковим властивостями (кондиціонер, вид на море і ін.);
  • Оперативна інформація про які проживають, виїжджають, боржниках;
  • Оформлення розміщення по путівці;
  • Оформлення виїзду з проведенням оплати послуг за тарифом і понад тариф, а так само варіантами оплати: гостем, організацією, іншим гостем;
  • Перегляд історії гостя по наданим послугам, платежах, параметрам проживання;
  • Оформлення індивідуального і групового розміщення (по броні і від стійки);
  • Видача та активізація електронної карти доступу в номер;
  • Зміна параметрів розміщення;
  • Реєстрація іноземних громадян.

Замовлення заходів

  • Управління розкладом приміщень і їх зайнятістю;
  • Історія замовлень гостей;
  • Виставлення рахунків для оплати замовлених заходів;
  • Друк підтвердження замовлення заходи;
  • Автоматичний розрахунок вартості оренди приміщень.

Операції по руху грошових коштів (ДС)

  • Планування надходження ДС в касу або на розрахунковий рахунок;
  • Оформлення заявок на витрату ДС;
  • Оформлення і друк «прибуткових» і «Витратних» касових ордерів;
  • Друк «Чека на оплату» за допомогою ККМ класу фіскальний реєстратор, підключеного до системи і дозволеного для використання в готелях;
  • Проведення операцій по інкасації, відкритті грошового ящика і друк X, Z - звітів;
  • Рознесення «платіжок» і «Банківських виписок»;
  • Формування «Авансових звітів».

Формування звітності

  • Номерний фонд: шахматка, звіт про стан номерного фонду, історія проживання, завантаження номерів і ін. Фінансові: взаєморозрахунки, залишки і обороти ДС, доходи і витрати, динаміка заборгованості та ін.
  • Аналітичні: аналіз цін, ABC, XYZ - аналіз покупців;
  • Продажі і платежі;
  • Джерела реклами.

Ліцензія на платформу

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
3 300 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
11 610 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
22 290 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
42 360 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
100 500 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 100 робочих місць
183 600 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 300 робочих місць
546 000 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 500 робочих місць
906 000 грн
1С:Підприємство 8.3 Ліцензія на сервер
24 600 грн
1С:Підприємство 8.3 Ліцензія на сервер (x86-64)
42 600 грн
1С:Підприємство 8.3 Сервер МІНІ на 5 підключень
9 000 грн

Задайте питання першим!

Умови надання та використання послуги «Віддалений доступ до типового рішення»

Компанія «Експертні ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ пропонує клієнтам і партнерам більш детально ознайомитися з функціональними можливостями типових рішень, розроблених компанією «Експертні ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ» , за допомогою віддаленої демонстрації програмних продуктів через спеціально налаштований термінальний демо-сервер.

Підключення до віддаленої демонстрації має свої особливості, а саме:
  • для отримання параметрів подеколи чення до демо-сервера необхідно заповнити заявку на віддалений доступ до типового рішення;
  • пароль доступу до демо-сервера змінюється раз на два тижні;
  • при підключенні до термінальної сесії одночасно декількох користувачів, система закриває доступ всім, крім одного. Тому, якщо вашій компанії необхідно виділений час для гарантованого перегляду програми, повідомте нам про це по електронній пошті office@exis.com.ua

Термін надання доступу залежить від ступеня завантаженості лінії консультації і може скласти від 2-х годин до доби.

Якщо після закінчення доби Ви не отримали листа з інструкціями або у Вас є зауваження та пропозиції щодо даного сервісу, будь ласка, напишіть про це електронною поштою office@exis.com.ua



Замовити Демо-версію

Після придбання у нас програми Ви отримаєте безкоштовно:

Установка

Початкова настройка

Реєстрація на сайті 1c.ua

Підключення до порталу ІТС

Договір на ІТС на 3 місяці



Наші контакти

03113 г. Киев, улица Дружковская, дом 10 офис 419

Пн-пт 09:00-18:00

+38 (067) 466 82 62
+38 (044) 466 82 62

Надіслати повідомлення
Чекаю дзвінка