Рарус Управління готелем, редакція 2, українська версія. Основна поставка

Ціна:
9 000 грн
Замовити

Відмітна особливість «"1С:Підприємство"-Рарус: Управління готелем» - можливість ведення обліку не тільки в готелі, а й в ресторані при готелі в одній програмі. Основна поставка призначена для обліку номерного фонду (управління готелем).

Чому «"1С:Підприємство"-Рарус: Управління готелем» - це ефективно:

  • Висока якість обслуговування;
  • Строгий контроль доходів і витрат;
  • Оперативне управління номерним фондом;
  • Скоординована робота співробітників;
  • Широкий набір інструментів для планування;
  • Комплексний облік: від рушники в номері до вилки в ресторані.

Простота і зручність:

  • Ергономічний і сучасний інтерфейс простий і зрозумілий для співробітників;
  • Оптимізація основних бізнес-процесів;
  • Скорочення часу обслуговування клієнтів за рахунок використання налагоджених процесів програми;
  • Надання об'єктивної інформації про діяльність компанії;
  • Захист комерційної інформації, розмежування користувачів за рівнем доступу до інформації;
  • Ніяку інформацію не потрібно вводити більше одного разу. Раніше введена інформація автоматично з'являється в ланцюжках залежних документів.

Функціональність:

Управління номерним фондом:

  • Облік по всім готелям в одній базі;
  • Поділ «готельних» і «не готельних» підрозділів;
  • Деталізований облік по корпусам;
  • Облік за типами номерів (стандарт, люкс, напівлюкс та ін.);
  • Визначення «Типу розміщення» (місце, номер, 2+1 та ін.);
  • Історія зміни статусу номера;
  • Блокування номерів (ремонт, прибирання);
  • Автоматичний нічний аудит;
  • Контроль дій персоналу.

Розрахунки і взаєморозрахунки:

  • Гнучкий розрахунок тарифів з урахуванням різних показників;
  • Взаєморозрахунки з гостями і контрагентами;
  • Готівкові і безготівкові розрахунки;
  • Облік договорів і взаєморозрахунків з контрагентами і турфірмами;
  • Налаштування знижок і пільг;
  • Закриття харчування гостя в ресторані «На номер»;
  • Контроль телефонних переговорів;
  • Нарахування туристичного збору.

Розміщення:

  • Інформація про кожного гостя: паспортні дані, контакти, характеристики (чорний список, щедрість і ін.);
  • Історія гостя по наданим послугам, платежах, параметрам проживання;
  • Підбір номери за різними параметрами;
  • Розміщення по путівці;
  • Розміщення по броні і від стійки;
  • Видача та активізація електронної карти доступу в номер;
  • Реєстрація іноземних громадян.

Бронювання:

  • Бронювання на номер або за типом номера;
  • On-line бронювання;
  • Групове, індивідуальне бронювання;
  • Пошук броні за номером броні, прізвища гостя, ваучером, датою передбачуваних виїздів і заїздів, періоду бронювання;
  • Історія змін бронювання;
  • «Тарифний калькулятор» - оперативний розрахунок вартості броні;
  • Контроль оплати броні.

Рух грошових коштів:

  • Планування надходження грошових коштів в касу або на р/с;
  • Оформлення і друк «прибуткових» і «Витратних» касових ордерів;
  • Друк «Чека на оплату» на фіскальний реєстратор;
  • Рознесення «платіжок» і «Банківських виписок»;
  • Формування «Авансових звітів».

Замовлення заходів:

  • Єдине розклад зайнятості приміщень (сауна, більярд, фітнес-зал, масажний кабінет, spa);
  • Виставлення рахунків для оплати замовлених заходів;
  • Друк підтвердження замовлення заходи;
  • Автоматичний розрахунок вартості оренди приміщень.

Формування звітів:

  • Номерний фонд: шахматка, звіт про стан номерного фонду, історія проживання, завантаження номерів, графік заїзду, відомості про які проживають, звіт для покоївок та ін.
  • Фінансові: взаєморозрахунки, доходи і витрати, управлінський баланс, динаміка заборгованості та ін.
  • Аналітичні: аналіз цін, ABC / XYZ- аналіз покупців, аналіз джерел реклами та ін.

Робота з обладнанням:

  • Система тарифікації телефонних розмов WinTarif;
  • Системи доступу в номери:
    • Norveq (VingCard);
    • Onity;
  • Фіскальні реєстратори;
  • Зчитувачі магнітних і proximity карт;
  • POS-термінали;
  • Авторизатор платежів.

Гнучкість і надійність

  • Розмежування прав доступу до інформації для користувачів на рівні структури підприємства (обмеження по можливості роботи в програмі для конкретних груп співробітників);
  • Обмін з іншими системами:
    • двосторонній обмін даними з фронт-офісними системами «1С:Підприємство» і «"1С:Підприємство"-Рарус»:
      • АС «РестАрт»;
      • Ресторан;
    • двосторонній обмін даними з програмою «Бухгалтерія для України» (вивантаження в бухгалтерську програму рахунків на оплату, контактну інформацію про клієнта; завантаження з бухгалтерської програми всіх взаєморозрахунків по клієнту: фактичні оплата і відвантаження).

Ліцензія на платформу

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
3 300 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
11 610 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
22 290 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
42 360 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
100 500 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 100 робочих місць
183 600 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 300 робочих місць
546 000 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 500 робочих місць
906 000 грн
1С:Підприємство 8.3 Ліцензія на сервер
24 600 грн
1С:Підприємство 8.3 Ліцензія на сервер (x86-64)
42 600 грн
1С:Підприємство 8.3 Сервер МІНІ на 5 підключень
9 000 грн

Задайте питання першим!

Умови надання та використання послуги «Віддалений доступ до типового рішення»

Компанія «Експертні ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ пропонує клієнтам і партнерам більш детально ознайомитися з функціональними можливостями типових рішень, розроблених компанією «Експертні ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ» , за допомогою віддаленої демонстрації програмних продуктів через спеціально налаштований термінальний демо-сервер.

Підключення до віддаленої демонстрації має свої особливості, а саме:
  • для отримання параметрів подеколи чення до демо-сервера необхідно заповнити заявку на віддалений доступ до типового рішення;
  • пароль доступу до демо-сервера змінюється раз на два тижні;
  • при підключенні до термінальної сесії одночасно декількох користувачів, система закриває доступ всім, крім одного. Тому, якщо вашій компанії необхідно виділений час для гарантованого перегляду програми, повідомте нам про це по електронній пошті office@exis.com.ua

Термін надання доступу залежить від ступеня завантаженості лінії консультації і може скласти від 2-х годин до доби.

Якщо після закінчення доби Ви не отримали листа з інструкціями або у Вас є зауваження та пропозиції щодо даного сервісу, будь ласка, напишіть про це електронною поштою office@exis.com.ua



Замовити Демо-версію

Після придбання у нас програми Ви отримаєте безкоштовно:

Установка

Початкова настройка

Реєстрація на сайті 1c.ua

Підключення до порталу ІТС

Договір на ІТС на 3 місяці



Наші контакти

03113 г. Киев, улица Дружковская, дом 10 офис 419

Пн-пт 09:00-18:00

+38 (067) 466 82 62
+38 (044) 466 82 62

Надіслати повідомлення
Чекаю дзвінка