Рарус Управління готелем, редакція 2, українська версія. Основна поставка

Відмітна особливість «"1С:Підприємство"-Рарус: Управління готелем» - можливість ведення обліку не тільки в готелі, а й в ресторані при готелі в одній програмі. Основна поставка призначена для обліку номерного фонду (управління готелем).

Замовити
Ціна: 14 400 грн
Повний опис
Ліцензії
Задати питання

Чому «"1С:Підприємство"-Рарус: Управління готелем» - це ефективно:

  • Висока якість обслуговування;
  • Строгий контроль доходів і витрат;
  • Оперативне управління номерним фондом;
  • Скоординована робота співробітників;
  • Широкий набір інструментів для планування;
  • Комплексний облік: від рушники в номері до вилки в ресторані.

Простота і зручність:

  • Ергономічний і сучасний інтерфейс простий і зрозумілий для співробітників;
  • Оптимізація основних бізнес-процесів;
  • Скорочення часу обслуговування клієнтів за рахунок використання налагоджених процесів програми;
  • Надання об'єктивної інформації про діяльність компанії;
  • Захист комерційної інформації, розмежування користувачів за рівнем доступу до інформації;
  • Ніяку інформацію не потрібно вводити більше одного разу. Раніше введена інформація автоматично з'являється в ланцюжках залежних документів.

Функціональність:

Управління номерним фондом:

  • Облік по всім готелям в одній базі;
  • Поділ «готельних» і «не готельних» підрозділів;
  • Деталізований облік по корпусам;
  • Облік за типами номерів (стандарт, люкс, напівлюкс та ін.);
  • Визначення «Типу розміщення» (місце, номер, 2+1 та ін.);
  • Історія зміни статусу номера;
  • Блокування номерів (ремонт, прибирання);
  • Автоматичний нічний аудит;
  • Контроль дій персоналу.

Розрахунки і взаєморозрахунки:

  • Гнучкий розрахунок тарифів з урахуванням різних показників;
  • Взаєморозрахунки з гостями і контрагентами;
  • Готівкові і безготівкові розрахунки;
  • Облік договорів і взаєморозрахунків з контрагентами і турфірмами;
  • Налаштування знижок і пільг;
  • Закриття харчування гостя в ресторані «На номер»;
  • Контроль телефонних переговорів;
  • Нарахування туристичного збору.

Розміщення:

  • Інформація про кожного гостя: паспортні дані, контакти, характеристики (чорний список, щедрість і ін.);
  • Історія гостя по наданим послугам, платежах, параметрам проживання;
  • Підбір номери за різними параметрами;
  • Розміщення по путівці;
  • Розміщення по броні і від стійки;
  • Видача та активізація електронної карти доступу в номер;
  • Реєстрація іноземних громадян.

Бронювання:

  • Бронювання на номер або за типом номера;
  • On-line бронювання;
  • Групове, індивідуальне бронювання;
  • Пошук броні за номером броні, прізвища гостя, ваучером, датою передбачуваних виїздів і заїздів, періоду бронювання;
  • Історія змін бронювання;
  • «Тарифний калькулятор» - оперативний розрахунок вартості броні;
  • Контроль оплати броні.

Рух грошових коштів:

  • Планування надходження грошових коштів в касу або на р/с;
  • Оформлення і друк «прибуткових» і «Витратних» касових ордерів;
  • Друк «Чека на оплату» на фіскальний реєстратор;
  • Рознесення «платіжок» і «Банківських виписок»;
  • Формування «Авансових звітів».

Замовлення заходів:

  • Єдине розклад зайнятості приміщень (сауна, більярд, фітнес-зал, масажний кабінет, spa);
  • Виставлення рахунків для оплати замовлених заходів;
  • Друк підтвердження замовлення заходи;
  • Автоматичний розрахунок вартості оренди приміщень.

Формування звітів:

  • Номерний фонд: шахматка, звіт про стан номерного фонду, історія проживання, завантаження номерів, графік заїзду, відомості про які проживають, звіт для покоївок та ін.
  • Фінансові: взаєморозрахунки, доходи і витрати, управлінський баланс, динаміка заборгованості та ін.
  • Аналітичні: аналіз цін, ABC / XYZ- аналіз покупців, аналіз джерел реклами та ін.

Робота з обладнанням:

  • Система тарифікації телефонних розмов WinTarif;
  • Системи доступу в номери:
    • Norveq (VingCard);
    • Onity;
  • Фіскальні реєстратори;
  • Зчитувачі магнітних і proximity карт;
  • POS-термінали;
  • Авторизатор платежів.

Гнучкість і надійність

  • Розмежування прав доступу до інформації для користувачів на рівні структури підприємства (обмеження по можливості роботи в програмі для конкретних груп співробітників);
  • Обмін з іншими системами:
    • двосторонній обмін даними з фронт-офісними системами «1С:Підприємство» і «"1С:Підприємство"-Рарус»:
      • АС «РестАрт»;
      • Ресторан;
    • двосторонній обмін даними з програмою «Бухгалтерія для України» (вивантаження в бухгалтерську програму рахунків на оплату, контактну інформацію про клієнта; завантаження з бухгалтерської програми всіх взаєморозрахунків по клієнту: фактичні оплата і відвантаження).
Галузеві ліцензії. Керування готелем, редакція 2
Ліцензія для Рарус: Керування готелем, редакція 2 для 1 користувача. Електронна поставка
8 800 грн
Замовити
Ліцензія для Рарус: Керування готелем, редакція 2 для 5 користувачів. Електронна поставка
34 400 грн
Замовити
Ліцензія для Рарус: Керування готелем, редакція 2 для 10 користувачів. Електронна поставка
62 400 грн
Замовити
Ліцензія для Рарус: Керування готелем, редакція 2 для 20 користувачів. Електронна поставка
112 000 грн
Замовити
Ліцензія для Рарус: Керування готелем, редакція 2 для 50 користувачів. Електронна поставка
228 000 грн
Замовити
Рарус: Керування готелем, редакція 2. Ліцензія на підсистему «Ресторан». Електронна поставка
12 000 грн
Замовити
Доступ до оновлень програмної продукції "Рарус: Керування готелем, редакція 2" на 6 місяців
4 800 грн
Замовити
Доступ до оновлень програмної продукції "Рарус: Керування готелем, редакція 2" на 12 місяців
7 200 грн
Замовити

Задайте питання першим!

Після придбання у нас програми Ви отримаєте безкоштовно:
Встановлення
Початкове налаштування
Підключення до порталу ІТС
Договір на ІТС на 3 місяці


Наші контакти

03113 г. Киев, улица Дружковская, дом 10 офис 706

Пн-пт 09:00-18:00

+38 (067) 466 82 62
+38 (044) 333 82 63

Надіслати повідомлення
Чекаю дзвінка