Ліцензія на підсистему «Харчування». Рарус Управління санаторно-курортним комплексом

Ціна:
8 250 грн
Замовити

Програмний продукт «"1С:Підприємство"-Рарус: Управління санаторно-курортним комплексом, редакція 2» призначений для комплексної автоматизації установ санаторно-курортного типу (готелів, готелів, санаторіїв, профілакторіїв, будинків відпочинку і т. Д.). Даний програмний продукт дозволяє одночасно автоматизувати 3 блоку оперативного обліку на підприємстві (готельний, ресторанний і амбулаторний), а також організувати гнучке взаємодія всіх трьох блоків в єдиній інформаційній базі.

Програмний комплекс «"1С:Підприємство"-Рарус: Управління санаторно-курортним комплексом, редакція 2» складається з трьох модулів (Проживання, Харчування, Медичні послуги) і може поставлятися як комплексною поставкою, так і помодульно. Модуль «Харчування» не поставляється окремо і може бути придбаний тільки додатково до модуля «Проживання».

Модуль «Харчування» дозволить автоматизувати робочі місця:

  • Бухгалтера-калькуляторад;
  • Завідувача виробництвом;
  • Технолога;
  • Комірника;
  • Керуючого (Директора).

У складі рішення «"1С:Підприємство"-Рарус: Управління санаторно-курортним комплексом, редакція 2» вирішує завдання:

  • Управління закупівлями (Планування та облік);
  • Управління запасами (сумовий і кількісно-сумовий оперативний складський облік);
  • Управління виробництвом (Планування та облік);
  • Урахування специфіки дієтхарчування в складанні і затвердженні меню;
  • Обліку взаєморозрахунків з постачальниками;
  • Обліку реалізації. Можливість реалізації харчування гостям;
  • Обліку банківських і касових операцій;
  • Обліку інших активів (одяг, посуд, основні засоби);
  • Планування виробництва страв і напівфабрикатів;
  • Планування банкетів та фуршетів (АРМ Замовлення банкету);
  • Планування харчування за даними готелю;
  • Управлінського обліку: доходи і витрати, грошові кошти, управлінський баланс;
  • Формування оперативної звітності;
  • Обміну даними з фронт-офісними і бухгалтерськими системами.

Модуль «Харчування». Основні функціональні можливості


Управління складськими запасами

  • Облік за методами «ФІФО», «ЛІФО» і по «Середньому»;
  • Облік додаткових витрат;
  • Облік товарів за додатковими характеристиками;
  • Переміщення, інвентаризація, списання, пересортиця;
  • Розширена функціональність проведення інвентаризації: інвентаризація алкоголю, напівфабрикатів, розподіл мінусів.

Виробництво

  • Складання планів виробництва в розрізі різних характеристик обліку на основі аналізу даних про виробництво за попередні періоди;
  • Порівняння планів виробництва по різних місцях реалізації страв і товарів компанії;
  • Планування виробництва харчування за даними готельного блоку;
  • Випуск продукції (страв, напівфабрикатів, комплексних обідів) з розрахунком собівартості;
  • Розгорнутий облік напівфабрикатів;
  • Ручне коректування, додавання і видалення списуються у виробництво продуктів;
  • Автоматичний двосторонній взаємозамінність аналогів;
  • Підтримка різних технологічних карт (рецептур) однієї страви;
  • Оформлення разукомплектации страв і оброблення товарів;
  • Oблік спецій;
  • Облік за термінами зберігання;
  • Oблік сезонності;
  • Спеціальний алгоритм перерахунку виробництва дозволяє врахувати надходження продуктів, введені «заднім числом», а також провести перерахунок їх списання у виробництво і переоформити первинні форми звітності, зокрема, внутрішні переміщення;
  • Різні механізми розрахунку які рецептур.

Ціноутворення

  • Необмежена кількість категорій цін;
  • Зберігання цін постачальників;
  • Можливість завдання і зберігання ціни в будь-якій валюті;
  • Формування націнок і знижок, переоцінка.

Взаєморозрахунки і кредитування

  • Подання контрагента у вигляді групи юридичних осіб;
  • Використання підсистеми «властивості об'єктів» для контрагентів;
  • Ведення взаєморозрахунків в розрізах «контрагент», «договір», «угода»;
  • Індивідуальна стратегія відвантаження і оплати для кожного контрагента або групи контрагентів.

Керування продажами

  • Поділ оптового і роздрібного документообігу;
  • Можливість вести єдині продажу в розрізі трьох блоків (Проживання, Ресторан, Медичні послуги);
  • Облік послуг, що надаються гостям - як пакетами, що входять в тариф, так і окремо;
  • Розширений аналіз продажів;
  • Реалізація товарів і страв з модифікаторами.

Управління поставками

  • Оперативне планування закупівель, контроль оплати і поставки;
  • Формування внутрішніх замовлень;
  • Прийом на комісію.

Аналітичні і фінансові звіти

  • Управлінський баланс;
  • Доходи і витрати;
  • Грошові кошти компанії;
  • Bзаєморозрахунки компанії;
  • Аналіз випуску продукції;
  • Аналіз перевитрати продуктів по днях;
  • Калькуляційні картки за період;
  • Звіт за собівартістю;
  • Aналіз продажів;
  • ABC аналіз товарів.

Робота з торговим обладнанням

  • Прихід товару за допомогою сканера штрих коду або терміналу збору даних;
  • Прихід вагового товару з використанням вагів з принтером етикеток;
  • Інвентаризація товару за допомогою терміналу збору даних.

Увага! Торговельне обладнання підключається до конфігурації виключно для забезпечення завдань по автоматизації складського обліку.


Календарне планування

  • АРМ Коммунікатора - система планування будь-яких подій або дій в різних періодах: місяць, тиждень, день;
  • Призначення завдання співробітнику або групі осіб;
  • Система нагадувань і внутрішніх повідомлень;
  • Прив'язка до графіків роботи співробітників.

Бюджетування

  • Підсистема обліку середньострокового планування (місяць, квартал, рік);
  • Бюджет продажів, бюджет закупівель, бюджет руху грошових коштів, бюджет виробництва, бюджет накладних витрат;
  • Кожен бюджет складається для конкретного підрозділу і сценарію планування;
  • Бюджети, пов'язані з номенклатурою можуть бути складені як в розрізі номенклатури, так і в розрізі типів номенклатури;
  • Включає механізми прогнозування та план-фактного аналізу.

Ліцензія на платформу

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
3 300 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
11 610 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
22 290 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
42 360 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
100 500 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 100 робочих місць
183 600 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 300 робочих місць
546 000 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 500 робочих місць
906 000 грн
1С:Підприємство 8.3 Ліцензія на сервер
24 600 грн
1С:Підприємство 8.3 Ліцензія на сервер (x86-64)
42 600 грн
1С:Підприємство 8.3 Сервер МІНІ на 5 підключень
9 000 грн

Задайте питання першим!

Умови надання та використання послуги «Віддалений доступ до типового рішення»

Компанія «Експертні ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ пропонує клієнтам і партнерам більш детально ознайомитися з функціональними можливостями типових рішень, розроблених компанією «Експертні ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ» , за допомогою віддаленої демонстрації програмних продуктів через спеціально налаштований термінальний демо-сервер.

Підключення до віддаленої демонстрації має свої особливості, а саме:
  • для отримання параметрів подеколи чення до демо-сервера необхідно заповнити заявку на віддалений доступ до типового рішення;
  • пароль доступу до демо-сервера змінюється раз на два тижні;
  • при підключенні до термінальної сесії одночасно декількох користувачів, система закриває доступ всім, крім одного. Тому, якщо вашій компанії необхідно виділений час для гарантованого перегляду програми, повідомте нам про це по електронній пошті office@exis.com.ua

Термін надання доступу залежить від ступеня завантаженості лінії консультації і може скласти від 2-х годин до доби.

Якщо після закінчення доби Ви не отримали листа з інструкціями або у Вас є зауваження та пропозиції щодо даного сервісу, будь ласка, напишіть про це електронною поштою office@exis.com.ua



Замовити Демо-версію

Після придбання у нас програми Ви отримаєте безкоштовно:

Установка

Початкова настройка

Реєстрація на сайті 1c.ua

Підключення до порталу ІТС

Договір на ІТС на 3 місяці



Наші контакти

03113 г. Киев, улица Дружковская, дом 10 офис 419

Пн-пт 09:00-18:00

+38 (067) 466 82 62
+38 (044) 466 82 62

Надіслати повідомлення
Чекаю дзвінка