Управління торгівлею для України

Ціна:
8 400 грн
Замовити

"Управління торгівлею для України" використовують в компаніях, які займаються торгівлею (як оптової, так і роздрібної). Це рішення допомагає в комплексі автоматизувати, як оперативний, так і управлінський облік, дозволяє займатися аналізом і плануванням всіх торгових операцій.

«1С:Підприємство. Управління торгівлею для України»: особливості програми, її можливості

Оптово-роздрібна торгівля — сфера підприємництва, для якої є раціональне рішення по автоматизації облікових процесів. Із цим завданням впорається «1С:Підприємство. Управління торгівлею для України». Компанія EIS LLC пропонує купити таке програмне забезпечення тим, хто прагне оптимізувати адміністрування, аналіз і контроль на підприємствах торгівлі (ТП). Про можливості цього продукту розповімо докладніше.

Загальні відомості

Найбільш затребуваний інструмент, який оптимізує і робить більш ефективною проведення господарської діяльності суб'єктів як оптової, так і роздрібної торгівлі — «1C:Підприємство. УТ для України».

«1C:Підприємство. Управління торгівлею для України» — дієвий опційний формат, який дає можливість автоматизувати базові технологічні операції в торгівлі, а саме: закупівлю, зберігання і реалізацію.

Ця конфігурація розрахована на регламентацію і оптимізацію фінансових, торгових, облікових, складських, аналітичних операцій. «1C:Підприємство. Управління торгівлею для України» спрощує роботу підприємств торгівлі за такими управлінським напрямками:

Операціями з товаром: закупівля / поставки, зберігання / рух по складу, продажі.

  1. Взаємодія із замовниками: обробка заявок, відстеження їх виконання, регламентація відносин постачальник–торговий представник–споживач.
  2. Розподіл і контроль за фінансовими потоками.
  3. Дослідження ефективності роботи підприємства: вивчення комерційних витрат, ціноутворення, цінової політики.
  4. Для обслуговування основних потреб адміністративних служб підприємств торгівлі слід купити «1C:Підприємство. УТ».

Кому ж в першу чергу стане в нагоді «1C:Підприємство. Управління торгівлею для України»? Ефективність цієї конфігурації зможуть оцінити:

1. Фінансова служба ТП.

Завдяки цьому інструменту економісти проведуть системний і комплексний аналіз всіх оборотно-грошових операцій, зможуть планувати і розподіляти фінанси, орієнтуючись на майбутні грошові надходження і витрати підприємства.

2. Служба менеджменту.

Менеджери, що відповідають за продажі і закупівлі, побачать динамічну картину руху товару від виробника до клієнта. Автоматизація всіх операцій облікового плану по роботі з клієнтами дозволить відстежити формування попиту на ті чи інші товари, змін в цій картині, планування по закупкам і реалії продажів.

База даних на платформі «1C:Підприємство для України», спрощує взаємодію менеджерів і торгових представників з клієнтами, дозволяє відстежити цикл проходження товару від виробника до складу і споживача. Також автоматизується робота з усім торгівельним і технологічним устаткуванням.

3. Комірники та інший персонал складу.

Завдяки «1C:Підприємство: УТ Україна» спроститься оперативний виробничий облік і контроль за рухом товару по складу. Легше буде знімати залишки, приймати товар і оформляти потокову і ревізійну документацію.

4. Керівники оцінять своєчасність і повноту інформації про стан справ на підприємстві торгового типу, отримання різного роду звітів.

Рішення «Управління торгівлею для України» купити у компанії EIS LLC виправдано ще й тим, що дана платформа передбачає формування індивідуальної системи обліку, орієнтованої на вимоги конкретного підприємства торгівлі. Побудова такої бази — просте завдання для досвідчених і кваліфікованих співробітників EIS LLC.

Функціонал

«1C:Підприємство. Управління торгівлею для України» має розширені можливості автоматизації виробничих процесів, пов'язаних з обліком і контролем всіх дистриб'юторських опцій торгового підприємства, а саме:

  • співпраця і кореляції взаємодії з постачальниками і замовниками;
  • функціонування торговельних точок / представництв;
  • проходження товару від постачальника за складом і до клієнта;
  • за рухом фінансових надходжень і витрат;
  • ціноутворення і цінової політики.

«Управління торгівлею для України» — конфігурація, яка дає можливість здійснювати такі управлінські дії в системі менеджменту, в тому числі фінансового:

1. При роботі зі споживачами-клієнтами:

  • створювати і оновлювати клієнтську базу, структурувати її, проводити з нею різні аналітичні дії;
  • повідомляти про статус дій, що відносяться до того чи іншого замовника;
  • автоматизувати поштові контакти з клієнтом через вбудовані поштові опції.

2. З планування:

  • закупівель;
  • продаж на квартал, півріччя, рік;
  • фактичних продажів за днями, тижнями, декадах;
  • продажів за категоріями, відповідно до форматів магазинів і номенклатур;
  • обсягів продажів.

3. З контролю:

  • за купівлею / продажем товарів;
  • за прибуттям товару на склад та його відвантаженням;
  • за поверненням товару;
  • за іншими операціями безпосередньо по складу, як то: списання, інвентаризацією, оприбуткуванням надлишків, перекиданням товару зі одного підрозділу на інше і т.д .;
  • проведенням операцій з розрахунковими рахунками, за витрачанням коштів, розрахунками та взаєморозрахунками за договорами;
  • формуванням націнок і знижок.

4. Аналіз:

  • фінансових витрат;
  • обороту товару, в тому числі з урахуванням сезону;
  • асортименту;
  • формування ціни;
  • цін конкурентів;
  • ціноутворення на ринку;
  • комерційних витрат;
  • календаря продажів і т.д.

«Управління торгівлею для України» спрощує діловодство на торговельних підприємствах, а саме:

  • автоматичне створення накладних;
  • розрахункових формулярів;
  • прайс-листів;
  • рахунків;
  • договорів;
  • інвентарних книг та ін.

Ці базові опції «УТ. 1C:Підприємство» роблять конфігурацію незамінною в роботі торговельних підприємств.

«1C:Підприємство. УТ Україна» — рішення прикладного характеру, яке має унікальну гнучкість, що дозволяє реалізовувати будь-які функції обліку: створити довідники, зафіксувати документи первинного обліку, сформувати аналітичні довідки для різних підрозділів торгового підприємства. Завдяки цьому підвищується якість і ефективність адміністрування таких бізнес-проектів.

Синхронізація

«1C:Підприємство. Управління торгівлею для України», ціна якого оптимальна для власників невеликих і великих підприємств торгового профілю, має розширені інтеграційними можливостями.

Ця конфігурація синхронізується з:

1. «1C:Підприємство. Бухгалтерією для України».

2. «1C:Підприємство. Роздріб для України».

3. Спеціальним обладнанням:

  • касовими апаратами;
  • вагами;
  • терміналами збору даних;
  • сканерами штрих-кодів;
  • маркерами і зчитувачами RFID.

4. Інтернет-сервісами: зберігання даних в «хмарі», веб-сервері, вихід в базу даних через браузер.

5. Мобільними додатками.

6. Сайтом.

7. Інтернет-магазином.

8. Поштовими сервісами.

Ці опції конфігурації роблять її затребуваною у власників точок оптово-роздрібної торгівлі.

Версії «УТ: "1C:Підприємство"» 2.3. і 3.0: що вибрати?

EIS LLC надає можливість «Управління торгівлею для України» купити в будь-який з чинних редакцій — 2.3. або 3.0. Визначитися з вибором допоможе порівняльна характеристика цих програмних рішень.

«Управління торгівлею для України 2.3» — актуальна базова версія цього інформаційно-прикладного ресурсу. Нею користуються керівники торговельних підприємств України вже більше 10 років. Технічні властивості і особливості цього інструменту повністю задовольняють управлінські запити ТП.

«Управління торгівлею для України» редакція 2.3 дозволяє створити зручний і відкритий для нововведень цикл фіксації і контролю за рухом продукції від продавця до складу і клієнта. У програмі легко реалізувати будь-які конфігуративні опції і рішення з урахуванням особливостей і вимог конкретного ТП.

Тому багато керівників не бачать доцільності в переході з «1C:Підприємство. УТ 2.3» на «Управління торгівлею для України» редакція 3.0. Здебільшого це відбувається через обмеженість інформації щодо пріоритетів інструментарію, який надає «Управління торгівлею 3.0 для України».

У зв'язку з удосконаленням інформаційних технологій, включення бізнес-процесів в єдину комунікативну мережу потрібні нові можливості версій баз даних "1C:Підприємство", в тому числі «УТ: "1C:Підприємство"».

Тому розповімо предметно про нововведення формату «1C:Підприємство. Управління торгівлею для України 3.0»:

  1. Сумісність з базовими версіями 8.2. і 8.3. «Управління торгівлею для України 2» працює виключно на платформі 8.2., а нова редакція— з обома платформами.
  2. Рішення 3.0. використовує всі розширені можливості 8.3. На особливу увагу заслуговує перспектива використання керованих форм максимально наближених до веб-інтерфейсу. Таким чином користувачі можуть працювати в базі, викладеній на веб-сервері, зайшовши в неї через браузер, хмарний режим або через мобільний додаток.
  3. У меню розділи обліку представлені у вигляді іконок замість списків, які випадають. Є можливість індивідуальної налаштування довідників і журналів.
  4. Розширено можливості користувачів: з'явилися опції вибору тих чи інших налаштувань.
  5. Є диференціація позицій «Контрагентів» і «Партнерів». Щодо першої категорії реалізуються регламентовані опції програми, а другий — управлінські.
  6. З'явилася класифікація товарів у розділі номенклатури.
  7. Введено адресне зберігання товарів: алгоритми розраховані на підбір стелажів, осередків і т. д. для товарів різних категорій.
  8. Удосконалено інвентаризація: введений ордерний облік.
  9. Спростився документообіг, пов'язаний з визначенням собівартості, відповідно зменшилися трудовитрати на перепроведення формулярів.
  10. Удосконалено маркетингові процеси: розподіл клієнтів за сегментами на основі попереднього аналізу.
  11. Автоматизоване призначення ціни, проведення акцій, знижок, формування комерційних пропозицій, заявок тощо.
  12. Автоматично визначаються фіскальні відрахування, платежі за кредитними зобов'язаннями, ПДВ та ін.

«1C:Підприємство. Управління торгівлею для України» демо дасть можливість в тестовому режимі відчути пріоритети роботи з програмою версії 3.0. Візьміть до уваги факт обновлюванності цих конфігуративних пропозицій. "1C:Підприємство" в майбутньому передбачає розвиток більш досконалої редакції, тому випускати релізи для редакції 2 цієї програми не буде. Для торгового бізнесу, що йде в ногу з часом, слід «1C:Підприємство. УТ» купити у новому форматі.

На даний момент вже є «1C:Підприємство. УТ 3.1». Програма пропонує інструменти, які дозволять вдосконалити адміністрування підприємства торгового напряму. Ці опції надають розширені можливості збору, обліку та аналізу поточної інформації про стан справ на підприємстві.

«1C:Підприємство. Управління торгівлею для України» остання версія дозволяє автоматизувати і регламентувати:

  • адміністративну роботу з поставками, роздрібно-оптовими продажами;
  • план закупівель і продажів;
  • роботу по ордерним схемами;
  • рух по адресним складах;
  • обробку повернення і претензій;
  • взаємодію з клієнтами;
  • самостійне обслуговування клієнта через веб-ресурс.

«Управління торгівлею для України» демо дозволить на практиці переконатися у розширених і вдосконалених опціонних параметрах програми.

EIS LLC пропонує купити за оптимальними цінами «1C:Підприємство. Управління торгівлею для України» у всіх доступних на даний момент версіях. Фахівці компанії мають досвід створення прикладних інструментів на базі цієї конфігурації, які враховують особливості роботи різних ТП.


Ліцензія на платформу

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
3 300 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
11 610 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
22 290 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
42 360 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
100 500 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 100 робочих місць
183 600 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 300 робочих місць
546 000 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 500 робочих місць
906 000 грн
1С:Підприємство 8.3 Ліцензія на сервер
24 600 грн
1С:Підприємство 8.3 Ліцензія на сервер (x86-64)
42 600 грн
1С:Підприємство 8.3 Сервер МІНІ на 5 підключень
9 000 грн

Задайте питання першим!

Умови надання та використання послуги «Віддалений доступ до типового рішення»

Компанія «Експертні ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ пропонує клієнтам і партнерам більш детально ознайомитися з функціональними можливостями типових рішень, розроблених компанією «Експертні ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ» , за допомогою віддаленої демонстрації програмних продуктів через спеціально налаштований термінальний демо-сервер.

Підключення до віддаленої демонстрації має свої особливості, а саме:
  • для отримання параметрів подеколи чення до демо-сервера необхідно заповнити заявку на віддалений доступ до типового рішення;
  • пароль доступу до демо-сервера змінюється раз на два тижні;
  • при підключенні до термінальної сесії одночасно декількох користувачів, система закриває доступ всім, крім одного. Тому, якщо вашій компанії необхідно виділений час для гарантованого перегляду програми, повідомте нам про це по електронній пошті office@exis.com.ua

Термін надання доступу залежить від ступеня завантаженості лінії консультації і може скласти від 2-х годин до доби.

Якщо після закінчення доби Ви не отримали листа з інструкціями або у Вас є зауваження та пропозиції щодо даного сервісу, будь ласка, напишіть про це електронною поштою office@exis.com.ua



Замовити Демо-версію

Після придбання у нас програми Ви отримаєте безкоштовно:

Установка

Початкова настройка

Реєстрація на сайті 1c.ua

Підключення до порталу ІТС

Договір на ІТС на 3 місяці



Наші контакти

03113 г. Киев, улица Дружковская, дом 10 офис 419

Пн-пт 09:00-18:00

+38 (067) 466 82 62
+38 (044) 466 82 62

Надіслати повідомлення
Чекаю дзвінка