CRM КОРП для України

Ціна:
13 200 грн
Замовити

"CRM КОРП для України", редакція 2.0; призначений для компаній середнього бізнесу, а також для компаній малого бізнесу з потребою спільної роботи більше 5 користувачів в єдиній інформаційній базі. Рішення дозволяє автоматизувати всі бізнес-процеси компанії відповідно до концепції CRM, включаючи відділи закупівель, продажів, маркетингу, сервісного обслуговування та служби якості, а також управляти бізнес-процесами на всіх етапах взаємодії з клієнтами і всередині організації.

«CRM КОРП для України» — програмний продукт, розроблений на базі «1С:Підприємство» версія 8. Це CRM-пропозиція має свого цільового споживача — великі бізнес-компанії, яким важливий багаторівневий облік, обробка та супровід замовлень, проведення маркетингових дії, оптимізація роботи менеджерського персоналу.

Це технологічне рішення в порівнянні з версією «ПРОФ» має ряд додаткових опцій, а саме:

  • різні інструменти супроводу проектів і процесів, які проходять всередині компанії;
  • можливість синхронізації ыз зовнішніми і внутрішніми корпортивними базами даних;
  • єдиний інтерфейс у поєднанні з можливістю підбору індивідуальних налаштувань.

Ця система показує свою ефективність і продуктивність, консолідуючись із іншими конфігураціями «1С:Підприємство», як то: «УПП» або «УТП» версії для України.

Переваги цієї системи полягають у тому, що:

1. Використовується програмно-апаратний захист «1С:Підприємство» і його варіації «CRM».

2. Наявні інструменти роботи з проектами:

  • розчленовування їх на етапи;
  • розрахунок витрат поетапно і попроектно;
  • календар виконання, де відображені виконавці та відповідальні особи, механізми контролю;
  • картка проекту;
  • план-фактний аналіз.

3. Опціі управління показниками продуктивності роботи:

  • менеджерів: обсяги продажів, план і фактичне виконання, кількість контактів, кількість замовників, середній чек тощо.
  • підрозділів і компанії загалом: зміни в базі даних клієнтів, відхилення в реалізації бізнес-процесів.

4. Інструменти обміну даними з іншими корпоративними інформаційними системами.

5. Інтеграція з електронною поштою, мобільними додатками, Інтернет (відстеження адресного положення клієнтів, курсу валют і ін.).

6. Опціі тайм-менеджменту: контроль за робочим часом, завантаженістю співробітника, комунікація між співробітниками різних підрозділів і керівником, обробка вхідних / вихідних розпоряджень і документів.

Щоб розширити кількість робочих місць, досить придбати клієнтські ліцензії на платформу і конфігуративно рішення КОРП.

«CRM КОРП для України» орієнтований на:

1. Менеджеров відділу продажів. Ця конфігурація дозволяє:

  • систематизувати і регламентувати контакти з клієнтами;
  • оперативно реагувати на список завдань (щоденних, відстрочених або прострочених доручень, справ на перспективу);
  • дотримуватися бізнес-процесів під час продажу комплексних товарів;
  • контролювати надходження оплати за замовленнями;
  • користуватися картотекою і описом товарів;
  • використовувати систему електронного оповіщення клієнтів;
  • створювати шаблони листів-розсилок, телефонних розмов, анкет клієнтів;
  • аналізувати переваги контрагентів.

2. Маркетінгову службу. Завдяки цьому продукту маркетологи справляються з такими завданнями:

  • аналізують актуальний стан продажів на ринку і в окремому сегменті;
  • визначають місце товару / послуги в асортименті підприємства, доцільності їх продажу, необхідності впровадження нових товарів / послуг;
  • складають плани акцій, рекламних заходів із зазначенням конкретних термінів, дат і місця проведення.

3. Керівники відділів продажів завдяки «CRM КОРП для України» отримують чітку і повну картину роботи менеджерів і маркетологів, оцінюють їх продуктивність, створюють стратегічні плани, виробляють постановку робочих завдань і здійснюють оперативний контроль за їх виконанням.

Таким чином, «CRM КОРП для України» пропонує оптимальний набір інструментів галузевого спрямування, орієнтованого на продажу товарів і послуг. Ця система дозволяє оптимізувати управлінські процеси, зробити бізнес прибутковим і продуктивним.

Пропозиція «CRM КОРП для України» від компанії EIS включає:

  1. Обов'язкові для початкової ініціалізації системи платформу «1С:Підприємство» версія 8 і типової конфігурації CRM для корпорацій у редакції 2.0.
  2. Електронні ключі захисту для цієї платформи і конфігуративно рішення. Ця опція дійсна тільки для одного робочого місця.
  3. Комплект супровідної документації.
  4. Пін-код для реєстрації на сайті підтримки користувачів представленої платформи (в заклеєному конверті).
  5. Диск і пільговий сертифікат на супровід ІТС Україна.
  6. Реєстраційну анкету.

Оцініть можливості конфігурації «CRM КОРП для України», її переваги. Щоб купити цей програмний продукт, звертайтеся в компанію EIS.


Ліцензія на платформу

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
3 300 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
11 610 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
22 290 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
42 360 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
100 500 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 100 робочих місць
183 600 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 300 робочих місць
546 000 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 500 робочих місць
906 000 грн
1С:Підприємство 8.3 Ліцензія на сервер
24 600 грн
1С:Підприємство 8.3 Ліцензія на сервер (x86-64)
42 600 грн
1С:Підприємство 8.3 Сервер МІНІ на 5 підключень
9 000 грн

1С:Підприємство 8. CRM КОРП для України

1С:Підприємство 8. CRM КОРП для України, клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
5 580 грн
1С:Підприємство 8. CRM КОРП для України, клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
26 400 грн
1С:Підприємство 8. CRM КОРП для України, клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
49 200 грн
1С:Підприємство 8. CRM КОРП для України, клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
93 000 грн
1С:Підприємство 8. CRM КОРП для України, клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
219 000 грн
1С:Підприємство 8. CRM КОРП для України, клієнтська ліцензія на 100 робочих місць
423 000 грн

Задайте питання першим!

Умови надання та використання послуги «Віддалений доступ до типового рішення»

Компанія «Експертні ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ пропонує клієнтам і партнерам більш детально ознайомитися з функціональними можливостями типових рішень, розроблених компанією «Експертні ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ» , за допомогою віддаленої демонстрації програмних продуктів через спеціально налаштований термінальний демо-сервер.

Підключення до віддаленої демонстрації має свої особливості, а саме:
  • для отримання параметрів подеколи чення до демо-сервера необхідно заповнити заявку на віддалений доступ до типового рішення;
  • пароль доступу до демо-сервера змінюється раз на два тижні;
  • при підключенні до термінальної сесії одночасно декількох користувачів, система закриває доступ всім, крім одного. Тому, якщо вашій компанії необхідно виділений час для гарантованого перегляду програми, повідомте нам про це по електронній пошті office@exis.com.ua

Термін надання доступу залежить від ступеня завантаженості лінії консультації і може скласти від 2-х годин до доби.

Якщо після закінчення доби Ви не отримали листа з інструкціями або у Вас є зауваження та пропозиції щодо даного сервісу, будь ласка, напишіть про це електронною поштою office@exis.com.ua



Замовити Демо-версію

Після придбання у нас програми Ви отримаєте безкоштовно:

Установка

Початкова настройка

Реєстрація на сайті 1c.ua

Підключення до порталу ІТС

Договір на ІТС на 3 місяці



Наші контакти

03113 г. Киев, улица Дружковская, дом 10 офис 419

Пн-пт 09:00-18:00

+38 (067) 466 82 62
+38 (044) 466 82 62

Надіслати повідомлення
Чекаю дзвінка