Комплексний облік для бюджетних установ України

Ціна:
9 948 грн
Замовити

Програмний продукт "Комплексний облік для бюджетних установ України" призначений для автоматизації бухгалтерського, фінансового і кадрового обліку, розрахунку заробітної плати, включаючи підготовку обов'язкової (регламентованої) звітності, в організаціях, що перебувають на державному фінансуванні.

Програмне забезпечення «Комплексний облік для бюджетних установ України» розроблено з метою забезпечити правильний і економний розподіл бюджетних коштів у різних організаціях і відомствах.

Продукт відповідає законодавчій базі України.

Ця програма включає в себе наступні функціональні можливості:

1. Здійснює всі види обліку, включаючи роботу з декількома організаціями / установами одночасно: дозволяє оформляти комплексну й індивідуальну інформаційну базу.

2. Реалізує контроль за фінансуванням: виконує всі операції, пов'язані з фіскальною звітністю:

  • річні кошторисні звіти, включаючи витрати, поправки і зміни;
  • звіти в кінці місяця (в рамках запланованих асигнувань);
  • розподіл отриманих коштів (асигнувань).

3. Всі кошти, що надходять з держбюджету, розподіляються згідно з економічними кодами доходів.

4. Квартальні звіти складаються у такому порядку надходження засобів  — бюджетні / не бюджетні.

Програмне забезпечення «Комплексний облік для бюджетних установ України» так само здійснює розширений розрахунок усіх показників кошторисів, проводить порівняльний аналіз витрат за схемою «заплановано / фактично виконано».

Пропонована система розроблена відповідно до нормативно-правової та законодавчої бази України. Вона має можливість здійснювати процес формування такого виду звітності як «Картка аналітичного обліку отриманих асигнувань».

За фактом освоєння фінансових коштів так само складається група звітів по всім структурним підрозділам.

Форми ведення обліків договорів

Щоб уникнути конфліктних ситуацій у робочому процесі з партнерами, пропонований продукт — «Комплексний облік для бюджетних установ України» — забезпечить автоматичне ведення обліку всіх договорів, укладених з постачальниками. Для кожного виду договорів враховані нюанси: розподіл позицій товарів, послуг і т. д. Як додаткова послуга існує ручне налаштування для індивідуального розподілу по групах пріоритетів.

Облік договорів так само сприяє оперативному відстеженню пересування товару або маршруту закупленої продукції.

Складання документації по бюджетним операціями

Згідно з правилами, передбаченими Порядком обліку і пересування всіх бюджетних коштів (№ 309 від 2 березня 2012 року), в наданому програмному забезпеченні передбачені такі операції:

  • процес реєстрації усіх сторін;
  • реєстрація документів про фінансові зобов'язання сторін;
  • внесення даних про фізичних / юридичних осіб, які гарантують фінансову безпеку.

Формування фіскальної документації (платіжки)

Підготовка документів для здійснення платежів проводиться відповідно до вимог Держказначейства. Весь процес провадиться автоматично. Також контролюються всі процедури: нарахування зарплати, перерахування постачальниками і т. д.

Особливості складання облікової документації

Розроблене програмне забезпечення адаптовано під проведення та реєстрацію операцій із грошовими коштами (готівкою / безготівково). Всі показники в звітній документації формуються відповідно до пунктів Наказу казначейства України:

  • аналітичні дані щодо кількості проведених операцій;
  • аналітичні роботи з обліку витрат по касі;
  • аналітичні дані за капітальними витратами;
  • аналітика по фізичним затратам;
  • аналітика з обліку всіх видів надходжень, відрахувань, розподілів і т. д;
  • аналітичні дані по фіксації необоротних активів та запасів.

Специфіка ведення обліку активів і матеріальних цінностей

Усі розрахункові роботи, пов'язані з веденням обліку активів (необоротних), виробляються відповідно до стандартів у сфері фінансової діяльності. Описувана програма дозволяє відстежувати всю історію, пов'язану з бухгалтерською діяльністю підприємства або організації.

Але існує ряд особливостей, які притаманні тільки цій програмі. Вона здійснює:

  • автоматичний облік усіх джерел надходження фінансів і КЕКВ;
  • індивідуальні настройки ведення обліку собівартості (окремо для кожного рахунку);
  • обчислення початкової вартості матеріальних цінностей;
  • індивідуальне налаштування під ведення всіх видів господарської діяльності.

Деякі особливості обліку послуг

У запропонованій програмі всі роботи з обліку послуг представлені в двох напрямках:

  1. Надані — ті, що реалізуються іншим компаніям і організаціям.
  2. Прийняті — вихідні від постачальників.

Особливості обліків проведених взаєморозрахунків

Використовуючи новий програмний продукт, можна виробляти такі взаєморозрахунки:

  • безпосередньо з джерелами фінансування;
  • з будь-якими кодами, пов'язаними з економічною класифікацією;
  • з однієї зі сторін багатовекторного співробітництва;
  • за укладеними договорами.

З метою підвищення якості обслуговування, валютні та гривневі рахунки об'єднані. Всі користувачі можуть без стороннього втручання регулювати кількість даних по аналітичному обліку.

Додаткова функція основної системи — автоматична перевірка актів ревізій, інвентаризацій і взаєморозрахунків.

Ведення операцій з обліку ПДВ

Будь-яка організація або підприємство, які надають послуги або виробляють продукцію, є платниками ПДВ. Таким чином, пропонований «Комплексний облік для бюджетних установ України» стане реальним помічником, оскільки має низку нових преференцій. Наприклад, самостійно реалізує метод ведення нарахувань ПДВ, виконує автоматичну реєстрацію накладних, формує декларації і т. д.

Регламентовані фінансових звіти

Нова програма розроблена і адаптована під фінансову систему України відповідно до українського законодавства і повністю відповідає сучасним вимогам.

У даній програмі користувачеві надано цілий набір стандартних форм звітності: накладні, договори, відомості, картки, рахунки і т. д. Крім цього, проводяться автоматичні дії, пов'язані зі збиранням даних, їх аналізом, що дає можливість проводити будь-які фінансові операції, пов'язані з складанням звітності.


Ліцензія на платформу

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
3 300 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
11 610 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
22 290 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
42 360 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
100 500 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 100 робочих місць
183 600 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 300 робочих місць
546 000 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 500 робочих місць
906 000 грн
1С:Підприємство 8.3 Ліцензія на сервер
24 600 грн
1С:Підприємство 8.3 Ліцензія на сервер (x86-64)
42 600 грн
1С:Підприємство 8.3 Сервер МІНІ на 5 підключень
9 000 грн

Задайте питання першим!

Умови надання та використання послуги «Віддалений доступ до типового рішення»

Компанія «Експертні ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ пропонує клієнтам і партнерам більш детально ознайомитися з функціональними можливостями типових рішень, розроблених компанією «Експертні ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ» , за допомогою віддаленої демонстрації програмних продуктів через спеціально налаштований термінальний демо-сервер.

Підключення до віддаленої демонстрації має свої особливості, а саме:
  • для отримання параметрів подеколи чення до демо-сервера необхідно заповнити заявку на віддалений доступ до типового рішення;
  • пароль доступу до демо-сервера змінюється раз на два тижні;
  • при підключенні до термінальної сесії одночасно декількох користувачів, система закриває доступ всім, крім одного. Тому, якщо вашій компанії необхідно виділений час для гарантованого перегляду програми, повідомте нам про це по електронній пошті office@exis.com.ua

Термін надання доступу залежить від ступеня завантаженості лінії консультації і може скласти від 2-х годин до доби.

Якщо після закінчення доби Ви не отримали листа з інструкціями або у Вас є зауваження та пропозиції щодо даного сервісу, будь ласка, напишіть про це електронною поштою office@exis.com.ua



Замовити Демо-версію

Після придбання у нас програми Ви отримаєте безкоштовно:

Установка

Початкова настройка

Реєстрація на сайті 1c.ua

Підключення до порталу ІТС

Договір на ІТС на 3 місяці



Наші контакти

03113 г. Киев, улица Дружковская, дом 10 офис 419

Пн-пт 09:00-18:00

+38 (067) 466 82 62
+38 (044) 466 82 62

Надіслати повідомлення
Чекаю дзвінка