Управління торговим підприємством для України

Ціна:
15 053 грн
Замовити

Конфігурація програмного продукту "Управління торговим підприємством (УТП) для України" - універсальне прикладне рішення, яке призначене для організацій будь-якої форми власності, що здійснюють комерційну діяльність. Управління торговим підприємством для України можна купити в компанії ЄІС - розповсюджувача програми, що здійснює продаж і впровадження УТП Україна на території всієї країни. Продукт ідеально підійде для дрібних і середніх компаній, в яких потрібно автоматизувати бухгалтерський і управлінський облік, модулі продажів і закупівель, управління складом, управління кадрами, невелике виробництво.

Функціональні можливості

УТП для України дозволяє вести облік діяльності по декількох підприємствах різних організаційно-правових форм, об'єднуючи їх в загальну інформаційну базу. При цьому управлінський облік можна проводити як по групі, так і по кожному з них. Регламентовані звіти складаються для кожного з підприємств окремо.

За допомогою конфігурації продукта "Управління торговим підприємством для України" здійснюється управління торговельною діяльністю в таких областях:

  • продажу;
  • планування продажів;
  • замовлення (покупців і внутрішні);
  • роздріб;
  • ціноутворення;
  • закупівлі;
  • відносини з покупцями і постачальниками;
  • складський облік;
  • грошові потоки;
  • взаєморозрахунки;
  • облік виробництва;
  • персонал і облік зарплати;
  • кадровий облік.

Бухгалтерський і податковий облік

Система бухгалтерського і податкового обліку в УТП побудована на базі програмного продукту Бухгалтерія для України". Вона дозволяє вести управлінський, податковий і бухгалтерський види обліків.

Для зручності внесення даних не бухгалтерами передбачено відключення бухгалтерської частини таблиць. При її включенні програма автоматично заповнює рахунки, дозволяючи бухгалтеру перевіряти коректність внесеної інформації.


Аналітичні можливості

Інструментом аналізу в конфігурації УТП є система аналітичних звітів. Вони надають такі можливості:

  • формування лінійних, ієрархічних і крос-звітів;
  • підтримка угруповання;
  • розшифровка окремих елементів звіту.

Рапорт керівнику - настроюється за часом подачі та підбору показників звіт, який автоматично надається певним адресатам по прийнятим в компанії каналах комунікації.

Монітор ефективності - формує огляд за ключовими показниками ефективності діяльності підприємства.

Структура оборотних коштів - звіт, що містить інформацію про основні статті оборотних коштів.

Передбачена можливість побудови територіально розподілених систем за допомогою механізму управління територіально віддаленими інформаційними базами, об'єднаними в ієрархічну структуру.

Завдання програми

Розгляньмо детальніше, які оперативні дії щодо вирішення цих завдань виконує програма «УТП для України».

У сегменті «Торгівля (опт і роздріб)» система дозволяє здійснювати такі операції:

1. З товарами:

  • планування продажів згідно кількісним та ціновими параметрами, собівартості і відпускної ціни, по підрозділах компанії і загалом по підприємству, для товарних груп, за категоріями споживачів, видів діяльності, у розрізі регіонів;
  • створення зведеного плану;
  • проведення порівняльного аналізу в ракурсі план / факт.

2. З замовленнями:

  • формування документообігу, що супроводжує всі етапи проходження замовлення від отримання до виконання;
  • отримання оперативних даних про етапи роботи з замовленнями, оплаті, контактах постачальник-покупець, створення аналітичних довідок.

3. З запасами:

  • планування поповнення, складання графіків закупівель і відстеження етапів виконання завдань;
  • ведення історій договорів з постачальниками: реєстрація, створення портрета постачальника (пропозиції, цінова політика, виконання термінів і ін.), аналіз виконання;
  • підтримка різних схем закупівель, прийому товару;
  • аналіз складських запасів, планування складського поповнення згідно обраними параметрами: найменування товару, його тип, номенклатура та ін.

4. З вендорами і покупцями:

  • формування бази даних контрагентів;
  • реєстрація звернень;
  • ведення історій взаємин;
  • сегментувати покупців;
  • оповіщення про контакти з покупцями і постачальниками;
  • планування і контроль витрат праці, робочого часу, виконання контрактів та угод;
  • оцінювання продуктивності маркетингових акцій.

У сегменті «Бухгалтерія» система виконує такі облікові операції:

1. По банку і касі:

  • фіксування прибутково-видаткових фактів, їх аналіз;
  • ведення багатовалютного обліку;
  • резервування сум;
  • рознесення фінансів відповідно до планових виплат, за угодами (в ручному або автоматичному режимах).

2. По складу:

  • з поворотною тарою;
  • облікові процедури — партійний, за заданими характеристиками;
  • контроль залишків в розрізі кількість, кількість і ціна;
  • поповнення і сортування по партіях, термінах придатності, номенклатурі.

3. З активами:

  • оприбуткування, постановка на облік;
  • амортизаційні та модернізаційні нарахування;
  • складання актів прийому / передачі, списання;
  • ведення інвентаризації.

4. По взаєморозрахунках:

  • створення і ведення історій заборгованостей сторін-учасниць торгових взаємин;
  • застосування до фактів боргових зобов'язань різних облікових методик.

5. Зі звітами: складання та подання стандартних і регламентних звітів власникам, керівникам, державним органам контролю і нагляду.

6. Із фіскальними відрахуваннями:

  • автоматичне створення податкових декларацій;
  • реалізація різних схем оподаткування: ПДВ, без ПДВ, єдиний податок, спрощена, загальна.

У сегменті «Виробництво» програма автоматизує такі дії:

1. Розрахунок собівартості товарів, послуг, робіт плановою та фактичною за основним і допоміжним виробництвом.

2. Обліки:

  • продукції, виготовленої та тієї, що зберігається на складі;
  • матеріальних засобів і напівфабрикатів.

3. Розподіл і списання витрат згідно номенклатури, з матеріальних витрат і оплати праці, обсягу випуску і планової собівартості для непрямих витрат.

У сегменті «Кадри» конфигураційне рішення автоматизує такі операції:

1. Створення і ведення штатного розкладу.

2. Ведення обліку стану кадрів.

3. Проведення розрахунків з персоналом.

4. Ведення обов'язкового регламентованого документообігу:

  • трудових договорів;
  • формулярів по відпрацьованому часу;
  • розрахункових формулярів на виплату заробітної плати;
  • звітності, відповідно до вимог законодавства України.

Таким чином, «УТП для України», створеному на платформі «1С: Підприємство», володіє універсальним опційним апаратом, який дозволяє автоматизувати обліково-розрахункові операції, зменшити трудовитрати і підвищити продуктивність роботи співробітників компанії.

Як купити продукт "Управління торговим підприємством України"

Ціна, за якою можна купити УТП - це вартість потужного інструменту для аналізу різних аспектів роботи компанії (торгівля, зарплата, відносини з клієнтами і постачальниками і т.п.), автоматизованої системи управління бухгалтерським, податковим та управлінським обліком. Компанія ЕЙС (EIS) здійснює продажу, впровадження та підтримку продукту в різних містах (Київ, Дніпро, Одеса, Харків, Львів та ін.) України.

Ліцензія на платформу

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
3 300 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
11 610 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
22 290 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
42 360 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
100 500 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 100 робочих місць
183 600 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 300 робочих місць
546 000 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 500 робочих місць
906 000 грн
1С:Підприємство 8.3 Ліцензія на сервер
24 600 грн
1С:Підприємство 8.3 Ліцензія на сервер (x86-64)
42 600 грн
1С:Підприємство 8.3 Сервер МІНІ на 5 підключень
9 000 грн

Задайте питання першим!

Умови надання та використання послуги «Віддалений доступ до типового рішення»

Компанія «Експертні ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ пропонує клієнтам і партнерам більш детально ознайомитися з функціональними можливостями типових рішень, розроблених компанією «Експертні ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ» , за допомогою віддаленої демонстрації програмних продуктів через спеціально налаштований термінальний демо-сервер.

Підключення до віддаленої демонстрації має свої особливості, а саме:
  • для отримання параметрів подеколи чення до демо-сервера необхідно заповнити заявку на віддалений доступ до типового рішення;
  • пароль доступу до демо-сервера змінюється раз на два тижні;
  • при підключенні до термінальної сесії одночасно декількох користувачів, система закриває доступ всім, крім одного. Тому, якщо вашій компанії необхідно виділений час для гарантованого перегляду програми, повідомте нам про це по електронній пошті office@exis.com.ua

Термін надання доступу залежить від ступеня завантаженості лінії консультації і може скласти від 2-х годин до доби.

Якщо після закінчення доби Ви не отримали листа з інструкціями або у Вас є зауваження та пропозиції щодо даного сервісу, будь ласка, напишіть про це електронною поштою office@exis.com.ua



Замовити Демо-версію

Після придбання у нас програми Ви отримаєте безкоштовно:

Установка

Початкова настройка

Реєстрація на сайті 1c.ua

Підключення до порталу ІТС

Договір на ІТС на 3 місяці



Наші контакти

03113 г. Киев, улица Дружковская, дом 10 офис 419

Пн-пт 09:00-18:00

+38 (067) 466 82 62
+38 (044) 466 82 62

Надіслати повідомлення
Чекаю дзвінка