Бітрікс24: CRM

Ціна:
24 000 грн
Замовити

CRM-система (Customer Relationship Management) - система управління взаємовідносинами з клієнтами. CRM служить для обліку потенційних і поточних клієнтів, журналістів, партнерів та інших «лидов». В CRM вбудований каталог товарів і послуг. Для аналізу продажів CRM містить 8 типових звітів.

За допомогою CRM-системи менеджер разом з потенційним клієнтом здійснюють «подорож» від Ліда до досконалої Угоді. CRM включає в себе всі можливості по управлінню взаємовідносинами з клієнтами: управління контактами, управління взаємодіями з клієнтами, управління ув'язненими і потенційними угодами.

CRM містить інструменти для створення звітів, імпорту / експорту контактів, аналізу та сегментації цільової аудиторії. На основі отриманих з CRM даних ви можете розподіляти списки потенційних клієнтів між менеджерами відділів продажів, планувати рекламні акції і згодом аналізувати їх ефективність.

Ліди

Лід (інтерес) - потенційна угода, проявлений інтерес, «зачіпка». Це неявний, ще «примарний» контакт, отриманий будь-яким способом - припустимо, хтось подзвонив в компанію, дав свою візитну картку, заповнив форму при скачуванні дистрибутивів продукту і т.п. Ліди можуть вводитися співробітниками компанії (обробка форм, анкет і т.д.) або через веб-сервіси на сайті - автоматично довантажувати з форм в CRM для подальшої обробки. Лід може містити дані потенційного Контакту (телефон, адреса, e-mail). За лідом може бути закріплений відповідальний і статус, який визначає як цей лід буде далі просуватися в CRM. Лід, врешті-решт повинен конвертуватися в Контакт, Компанію, Угоду.

Лід просувається в CRM з якихось визначальним правилами, головне з яких - «Отримано лід - потрібно його обробляти». Як обробляти? Зателефонувати, вислати прайс-лист, з'їздити в офіс на зустріч, провести для нього вебінар, запросити на семінар. Якщо лід конвертувався в контакт, слід припустити, що він готовий здійснити операцію.

Контакти

Будь-яка операція починається з встановлення контакту з приватною особою, або людиною, що представляє якусь компанію. Контакт в CRM - це дані про клієнта або «уособлений лід». Система дозволяє переглядати список наявних контактів і додавати в базу нові контакти. Ви можете імпортувати готові контакти з CSV файлу і, навпаки, вивантажити свій список, причому, не тільки в файл CSV, а й в файли Excele і Outlook.

Список контактів налаштовується: можна вибрати для виведення тільки потрібні колонки, упорядкувати по якомусь полю, задати напрямок сортування. Часто використовувані набори налаштувань можна зберегти як готові уявлення і потім вибирати їх зі списку. Для будь-якого з контактів прямо зі списку доступні дії: кожен з елементів можна переглянути або відредагувати, прикріпити до нього подія, угоду або видалити.

Для пошуку контактів служить спеціальна панель, де в якості параметрів пошуку можна вибрати ім'я, прізвище, e-mail або телефон, задати компанію і тип контакту, а також вказати дату і час зміни контакту з точністю до секунд. Будь-який заданий набір параметрів для пошуку можна зберегти і потім вибирати зі списку доступних фільтрів.

Переглянути профіль контакту можна прямо зі списку контактів або результатів пошуку. У профілі міститься повна інформація про кожного запису - і контактні дані, і інформація про компанії, яку представляє контакт, і події, пов'язані з ним.

Компанії

Зазвичай кожен контакт прив'язаний до однієї або декільком компаніям, які він представляє. Ви можете переглядати весь список компаній, наявних в CRM, і точно так само, як і з контактами, щоб між ними чинити будь-які доступні дії.

Компанія - більш ємна сутність в CRM, оскільки містить в собі і контакти, і угоди, і всі пов'язані з ними події. У профілі компанії можна знайти не тільки дані про організацію, такі як її назва, адреса, телефони, річний оборот, кількість співробітників і т.д., але і, наприклад, дізнатися, який лід «породив» цю компанію (з якого Ліда була сконвертовано даний запис), або хто з менеджерів створив вручну даний запис. Тобто, картка компанії відображає всю інформацію, необхідну для роботи з нею.

Для пошуку потрібної компанії служить спеціальна панель, яка працює так само, як і в контактах. Як і контакти, компанії можна імпортувати з готового файлу CSV. А вивантажити з CRM список компаній можна в файли CSV і Excel.

Угоди

Угоди - це кінцева мета і бажаний результат роботи всієї системи управління взаємодією з клієнтами. Угода - можливе взаємовідношення з клієнтом, потенційна продаж, здійснений контракт і т.п. В CRM угоди можна переглядати, редагувати, експортувати. Угода може бути додана вручну менеджером, через сервіс (API) або при конвертації ліда. При обробці угоди вона проходить послідовно налаштовані стадії.

Для роботи з угодами можна налаштувати правила обробки. Фільтрація списку, пошук і експорт угод - все працює аналогічно тому, як в компаніях.

Події

Події - це різні дії, які ваші відділи маркетингу і продажів виконують над сутностями CRM. Всі ці дії і можна відобразити в CRM додаванням подій. Додати подію ви можете і до контакту, і до компанії, і до угоди. Причому, зробити це зможете прямо зі списків цих сутностей, вибравши з контекстного меню запису «Додати подію». Те ж саме можна зробити на сторінці детального перегляду (в профілі) контакту, компанії або угоди.

Сам список подій ви зможете тільки переглядати, зокрема детальний опис, і видаляти звідти непотрібні записи. Як і в інших списках CRM, тут працює вбудований пошук з розширеним фільтром.

Звіти - воронка продажів

Звіти - одне з найважливіших ланок CRM-системи, оскільки саме звіти дозволяють проаналізувати ефективність всієї роботи з клієнтами і скорегувати її на певних етапах. В CRM працює майстер створення звітів по всім сутностей з угрупованням і перетинами. Будуються графіки по всіх звітів.

Воронка продажів - це звіт, який наочно відображає кількісне співвідношення всіх угод на різних стадіях. У вашому розпорядженні для аналізу - таблиці-звіти двох видів угод.

Поглянувши на воронку продажів, ви відразу побачите і скільки угод в обробці, і скільки з них на стадіях уточнення інформації та комерційних пропозицій, і скільки знаходиться в процесі переговорів, і, нарешті, скільки угод вже укладено. Кожен з етапів відображається візуально у вигляді кольорових смуг, довжина яких відповідає кількісному і процентному співвідношенню угод на цих етапах. Для кожного з етапів також відображається сума угод в рублях.

Групова відправлення листів

Ви можете відібрати за допомогою фільтра групу елементів CRM і відразу всім відправити якесь повідомлення. Прямо зі списку елементів можна вибрати і один елемент і відправити йому повідомлення по команді «Надіслати лист» з меню елемента. Повідомлення розміщені прив'яжуться до Подіям обраних елементів. Поштові повідомлення в CRM можливі на різних етапах обробки.

Прив'язка до елементів Інфоблоки

CRM підтримує інтеграцію до призначених для користувача полями «Прив'язка до елементів Інфоблоки» і «Прив'язка до секцій Інфоблоки». Ви можете прив'язати один з елементів CRM до якогось елементу або секції Інфоблоки. В результаті, якесь відео, документ або розширений опис кейса стане прив'язаним, скажімо, до якоїсь компанії.

Розширені права доступу

C розширеними правами доступу на порталі, ви можете дуже гнучко розподіляти доступ до елементів CRM між співробітниками компанії. Доступ призначається не просто до елементів CRM, а до елементів в якомусь із статусів.

Задайте питання першим!



Наші контакти

03113 г. Киев, улица Дружковская, дом 10 офис 419

Пн-пт 09:00-18:00

+38 (067) 466 82 62
+38 (044) 466 82 62

Надіслати повідомлення
Чекаю дзвінка