Бітрікс24: Корпоративний портал

Ціна:
39 000 грн
Замовити

Корпоративний портал - система управління внутрішнім інформаційним ресурсом компанії для колективної роботи над завданнями, проектами і документами, для ефективних внутрішніх комунікацій. 

Бізнес-комунікації

Працюйте в корпоративному порталі із задоволенням - як в соціальній мережі. Працюйте над проектами спільно і обговорюйте все в реальному часі. Використовуйте звичні інструменти для комунікації, управління завданнями, документами, робочим часом та іншими сервісами. Всі інструменти у вас «під рукою» - в інтерактивній «Живій стрічці».

Запросіть колег в груповий бізнес-чат, спілкуйтеся з ними голосом і з відео, пишіть повідомлення, редагуйте разом один документ. Зв'яжіться з колегою, який офлайн, - зателефонуйте йому на мобільний прямо з порталу. Зателефонуйте клієнтам на звичайний телефон з CRM за допомогою вбудованої телефонії. Працюйте з партнерами спільно в екстранеті - на захищеній і нейтральній території.

Управління завданнями і проектами

Керуйте завданнями і проектами за допомогою зручних інструментів. Функціонал завдань включає інтеграцію з календарями, механізм делегування, чек-листи, готові шаблони завдань, конструктор фільтрів і завдань в екстранеті для роботи з партнерами. Контролюйте своєчасне виконання завдань в підрозділах, допомагаючи підлеглим не допускати порушень. Враховуйте в рамках проекту витрати часу та інших ресурсів на виконання завдань.

Відстежуйте хід завдань за проектом за допомогою діаграми Ганта - скільки всього завдань, скільки з них завершено і скільки знаходиться в роботі, які завдання прострочені, а які - взагалі без терміну. Перевірте завантаженість колеги за допомогою спеціальної діаграми, перш ніж поставити йому нове завдання. Оцініть роботу з завданнями, отримавши звіти по співробітникам/відділам/проектам. Підведіть підсумки роботи за місяць - по відділу і по кожному працівнику.

CRM: клієнти та продажі

Ведіть у своїй CRM базу контактів і компаній, з якими ви співпрацюєте. Керуйте лідамі й угодами з будь-якого пристрою, включаючи мобільні. Задіюйте E-mail-трекер, щоб за новими листами створювалися Ліди, а все листування зберігалося в картках. Фіксуйте всі події (дзвінки, листи, зустрічі), виставляйте рахунки клієнтам, будуйте звіти і «Воронку продажів». Плануйте справи, не виходячи з CRM. Створюйте завдання, використовуйте бізнес-процеси для обробки лідів і угод, розсилайте листи і телефонуйте клієнтам прямо з CRM на звичайні телефони.

Увімкніть "1С:Підприємство"-трекер, і у вашій CRM буде завжди актуальний каталог товарів і «свіжий» прайс-лист. Інтегруйте CRM з інтернет-магазином, і ваші менеджери будуть вести і «дотискати» угоди до успішного завершення із самої CRM.

Створіть професійну веб-форму так само просто, як документ MS Word. Включіть в форму поля з будь-яких документів CRM (контакту, ліда тощо). Зв'яжіть будь-яку веб-форму на сайті з вашим «Бітрікс24», і дані з цієї веб-форми будуть автоматично відправлятися в CRM.

Відкриті лінії

Об'єднайте всі цифрові канали комунікації з клієнтами в Бітрікс24 (Facebook, Telegram, Skype). Спілкуйтеся з клієнтами в режимі реального часу.

Не важливо, по якому каналу звертається клієнт - соцмережа, месенджер або чат на сайті - всі повідомлення перенаправляються в Бітрікс24. Вільний співробітник відповідає на них в режимі реального часу, при необхідності перенаправляє питання колезі або на верхній рівень підтримки. Тепер клієнт отримує відповідь в тому ж середовищі, де він залишив питання.

Спільна робота з документами

Підключіть «Бітрікс24.Диск» і керуйте своїми робочими файлами і з вашого комп'ютера, і прямо з порталу. Підключіть до свого Диску папки з файлами компанії і диски груп, дайте доступ своїм колегам і працюйте з файлами разом. Поділіться документами з колегами, обговоріть їх в «Живий стрічці», отримаєте для них зовнішні посилання для соціальних мереж і партнерів.

Працюйте з документами навіть при відсутності офісного ПЗ. Через зовнішні онлайн сервіси Google Docs і MS Office Online ви можете відкрити, переглянути і відредагувати безпосередньо на порталі будь-які файли популярних форматів. Редагуйте будь-які документи на порталі за допомогою «рідних» додатків, встановлених на вашому комп'ютері. Вся історія змін зберігається, ви завжди відновите попередню версію документа, а потрібний вам документ легко відшукаєте внутрішнім пошуком.

Система управління документами

Увімкніть облік робочого часу, щоб підвищити дисципліну в компанії. Співробітники відзначатимуть початок і кінець робочого дня, перерви, відсутності, планувати завдання на день. На основі цих даних для керівництва сформується звіт по робочому часу. У цих звітах будуть також враховані витрати часу на виконання завдань.

Плануйте заходи в Календарі. Завантажте його в мобільний телефон або планшет, щоб він завжди був з вами, навіть в дорозі. Зберіть колег на збори прямо з «Живої стрічки». Проведіть їх ефективно за допомогою сервісу внутрішніх зустрічей. Сервіс допоможе швидко запросити учасників, автоматично розіслати сповіщення і результати обговорення, створити події в особистих календарях і поставити завдання за підсумками наради.

HR: Управління персоналом

Керуйте стуруктурой компанії візуально. Просто перетягніть мишею співробітника в інший відділ, додайте нового, змініть керівника. Дізнайтеся, кому підпорядковується даний співробітник, знайдіть його пошуком, швидко отримайте всі його дані на персональній сторінці, зв'яжіться через портал, отримайте в довіднику телефон. Тримайте інформацію в контактах з порталу з мобільним телефоном, MS Outlook та іншими додатками, щоб завжди залишатися на зв'язку.

Дізнайтеся, хто в компанії відсутній, хто у відрядженні, а хто в декретній відпустці. Розподіліть відпустки співробітників, користуючись графіком відсутностей. Розміщуйте оголошення в «Живій стрічці» з обов'язковою умовою прочитання. Створюйте опитування, щоб дізнатися думку колег, затвердити документ, провести дослідження або просто проголосувати за щось. Відстежуйте активність використання інструментів порталу співробітниками і всією компанією в цілому. Нагороджуйте співробітників за допомогою «бейджів» та вітайте їх зі святами.

Автоматизація бізнес-процесів компанії

Керуйте через портал самими різними бізнес-процесами в компанії - від відвантаження замовлень до взаємодії з партнерською мережею або клієнтами. Скористайтеся готовими шаблонами бізнес-процесів або створіть свої у візуальному конструкторі. Автоматизуйте свої рутинні операції: оформлення відрядження, відпустки, затвердження та оплата рахунків, публікацію офіційних наказів і розпоряджень.

Автоматизуйте документообіг в компанії за допомогою «Універсальних списків». Враховуйте всі вхідні документи і налаштуйте їх поетапну обробку: від отримання секретарем до затвердження керівництвом і передачі в архів. Автоматизуйте обробку Лідів і Угод за допомогою бізнес-процесів. Включіть в бізнес-процес всі можливі дії над елементом CRM: розіслати листи, призначити відповідальних, поставити завдання співробітнику і т.д.

Десктопні застосунки

Встановіть десктоп-застосунок (для Mac або Windows), щоб спілкуватися з колегами, навіть якщо браузер з порталом закритий. Спілкуйтеся з колегами: телефонуйте їм через портал і на мобільні телефони, запрошуйте в груповий чат, в тому числі з відео, дивіться історію повідомлень. Отримуйте найважливіші нотифікації про нові події в «Живій стрічці», лайки і коментарі до них, про поставлені завдання та хід їх виконання. Підключіть з десктопного застосунка «Бітрікс24.Диск» і працюйте з файлами в вашому порталі з будь-якого пристрою.

Мобільні застосунки

Встановіть мобільний застосунок (iOS, Android) і працюйте з порталом з планшета або смартфона: читайте і коментуйте «Живу стрічку»; керуйте документами, завданнями і файлами. Керуйте мобільно клієнтською базою CRM, призначайте колегам зустрічі в календарі, підтверджуйте свою участь в нових подіях. Робіть багато іншого, наприклад, надсилайте знімки з телефону прямо в стрічку. Push-повідомлення дозволяють бути в курсі подій в компанії і завжди залишатися на зв'язку з колегами.

Інтеграція з "1С:Підприємство", Microsoft, Google, Apple

Коробкова версія - «Бітрікс24» - інтегрується з багатьма додатками від провідних розробників програмного забезпечення.

  • Інтеграція з MS Office, MS Office Online
  • Інтеграція з GoogleDocs
  • Інтеграція з MS Outlook (контакты, календари)
  • Інтеграція з Google (контакты, календари)
  • Інтеграція з MacOS, iOS, Android
  • Конектор до MS Exchange Server 2007/2010
  • Інтеграція з MS Exchange Web Mail
  • Конектор до MS SharePoint
  • Інтеграція з «1С:Підприємство ЗУП»
  • Active Directory/LDAP Інтегратор + NTLM

Безпека і надійність

Це безпечний продукт для спільної роботи. Ваші дані будуть надійно зберігатися, і тільки ви отримаєте до них доступ відповідно до системи прав користувачів. Ваші співробітники можуть спокійно відкривати корпоративний портал в кафе, торговельних центрах, аеропортах - в незахищеному середовищі, підключаючись через WiFi або мобільний телефон. Зловмисники не перехоплять їх паролі, щоб використовувати в своїх цілях. Всі з'єднання з порталом виконуються з використанням сертифіката SSL, що забезпечує безпеку вашої корпоративної інформації і захист паролів. Продукт забезпечує максимальний захист від найрізноманітніших загроз безпеки. Проактивний фільтр (WAF - Web Application Firewal) захищає від більшості відомих атак на веб-додатки.

Задайте питання першим!



Наші контакти

03113 г. Киев, улица Дружковская, дом 10 офис 419

Пн-пт 09:00-18:00

+38 (067) 466 82 62
+38 (044) 466 82 62

Надіслати повідомлення
Чекаю дзвінка