Альфа-Авто: Автосервіс Автозапчастини, редакція 4, українська версія

Ціна:
4 050 грн
Замовити

Програмний продукт «Альфа-Авто: Автосервіс+Автозапчастини, редакція 4, українська версія» призначений для автоматизації авторемонтних майстерень, автосервісів і торгових підприємств, що спеціалізуються на торгівлі автозапчастинами, шинами і супутніми товарами.

Рішення може бути використано для автоматизації як одиночних автосервісів і автомагазинів, так і підприємств з мережевою структурою.

Автосервіс

  • облік виконуваних робіт, виконавців, а так само використаних деталей при ремонті автомобіля;
  • ведення статистики по:
    • клієнтам, яким були надані послуги;
    • запчастинах, встановленим на автомобіль;
    • різним видам ремонту;
  • історії звернень клієнта;
  • вартість і трудомісткість робіт може відрізнятися в залежності від класу автомобіля, реалізована можливість вартісних оцінок в різних валютах, тариф може визначатися для кожного конкретного клієнта;
  • широкий спектр послуг, що надаються - від миття до складного ремонту;
  • поєднання обліку послуг і деталей в документі замовлення-наряд.

Торгівля

  • наскрізний механізм обліку рухів товарів на замовлення від покупців;
  • облік вживаності запчастин певних моделей автомобілів, підтримка механізму взаємодії аналогів;
  • облік в різних одиницях вимірювання (автоматичний перерахунок);
  • реалізована можливість покупки / продажу номерних агрегатів, з супроводом цієї діяльності випискою відповідних документів;
  • опрацьований інтерфейс касира, для здійснення роздрібних продажів, що дозволяє вести відкриття зміни, інкасацію, реєстрацію роздрібних продажів (готівковий / безготівковий розрахунок, реєстрація знижок), друкувати касовий звіт (X-звіт), закривати зміну (Z-звіт).

Рух грошових коштів

  • реалізований повний набір відповідних електронних документів (касові ордери, документи по роздрібній торгівлі, банківські виписки, платіжні доручення, акти з цінних паперів);
  • спеціальні звіти для отримання інформації про рух грошей.

Багатофірмовий облік

  • кожен магазин (торговий зал) може бути віднесений до певної організації (фірмі);
  • Ваша компанія може складатися з декількох організацій - самостійних юридичних осіб, кожна організація може формувати свій комплект звітності.

Робота з електронними документами та каталогами

  • підтримка різних форматів зовнішніх файлів для завантаження (txt, mxl, xls, xlsx, dbf);
  • чи потрібно завантажувати документів;
  • завантаження даних з MicroCat;
  • завантаження з каталогів: Silver-Dat, Audatex, AutoData, автонормамі, AutoSoft.

Робота з замовленнями покупців

  • аналіз потреби в номенклатурі;
  • резервування товарів;
  • формування замовлень постачальникам.

Підключення торгового обладнання

  • авторизатор платежів;
  • ваги;
  • дисплеї покупця;
  • принтери етикеток;
  • сканер штрих-кодів, рідери карт;
  • термінали збору даних;
  • фіскальні реєстратори.

Формування різноманітних звітів

  • фінансові;
  • надходження/відвантаження ТМЦ;
  • складський облік;
  • замовлення;
  • бюджетування;
  • звіти по автосервісу (залишки і обороти товарів у виробництві, витрата деталей по замовлення-нарядам, статистика по роботах, вироблення виконавців і т.д.).

Обмін з керуючою системою

  • Бухгалтерія 8 для України;
  • Бухгалтерія 7.7 для України.

Ліцензія на платформу

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
3 300 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
11 610 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
22 290 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
42 360 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
100 500 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 100 робочих місць
183 600 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 300 робочих місць
546 000 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 500 робочих місць
906 000 грн
1С:Підприємство 8.3 Ліцензія на сервер
24 600 грн
1С:Підприємство 8.3 Ліцензія на сервер (x86-64)
42 600 грн
1С:Підприємство 8.3 Сервер МІНІ на 5 підключень
9 000 грн

Задайте питання першим!

Умови надання та використання послуги «Віддалений доступ до типового рішення»

Компанія «Експертні ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ пропонує клієнтам і партнерам більш детально ознайомитися з функціональними можливостями типових рішень, розроблених компанією «Експертні ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ» , за допомогою віддаленої демонстрації програмних продуктів через спеціально налаштований термінальний демо-сервер.

Підключення до віддаленої демонстрації має свої особливості, а саме:
  • для отримання параметрів подеколи чення до демо-сервера необхідно заповнити заявку на віддалений доступ до типового рішення;
  • пароль доступу до демо-сервера змінюється раз на два тижні;
  • при підключенні до термінальної сесії одночасно декількох користувачів, система закриває доступ всім, крім одного. Тому, якщо вашій компанії необхідно виділений час для гарантованого перегляду програми, повідомте нам про це по електронній пошті office@exis.com.ua

Термін надання доступу залежить від ступеня завантаженості лінії консультації і може скласти від 2-х годин до доби.

Якщо після закінчення доби Ви не отримали листа з інструкціями або у Вас є зауваження та пропозиції щодо даного сервісу, будь ласка, напишіть про це електронною поштою office@exis.com.ua



Замовити Демо-версію

Після придбання у нас програми Ви отримаєте безкоштовно:

Установка

Початкова настройка

Реєстрація на сайті 1c.ua

Підключення до порталу ІТС

Договір на ІТС на 3 місяці



Наші контакти

03113 г. Киев, улица Дружковская, дом 10 офис 419

Пн-пт 09:00-18:00

+38 (067) 466 82 62
+38 (044) 466 82 62

Надіслати повідомлення
Чекаю дзвінка