Альфа-Авто Автосалон Автосервіс Автозапчастини, редакція 4, українська версія

Ціна:
13 350 грн
Замовити

«Альфа-Авто: Автосалон + Автосервіс + Автозапчастини» спеціально створена для підприємств, які займаються оптовою та роздрібною торгівлею автомобілями, автомобільними запчастинами і шинами, а також надають послуги з ремонту автомобілів (автосервіс).

Програма «Альфа-Авто: Автосалон + Автосервіс + Автозапчастини, редакція 4, українська версія» є зручним засобом, необхідним в роботі компаній, які займаються продажем автомобілів, запчастин, шин і інших автомобільних товарів, а також підготовкою автотранспорту до продажу і його обслуговуванням.

Цей засіб може бути використано для автоматизації ведення обліку у вигляді окремих автомагазинів та сервісів, так і цілих мереж з багатьма точками продажу і обслуговування автотранспорту.

Типове рішення «Альфа-Авто: Автосалон + Автосервіс + Автозапчастини, редакція 4, українська версія» розроблено для організацій, головний напрямок діяльності яких полягає в наданні послуг з ремонту автотранспорту (автосервіси) і торгівлі (як оптом, так і в роздріб) як самими автомобілями, так і супутніми товарами.

Даний продукт дає користувачеві високий рівень зручності роботи. Наприклад, в програмі не потрібне багаторазове введення інформації. Будучи введена один раз, вона потім підтягується в технологічно залежні документи, що позбавляє як від марної трати часу, так і від наявності помилок в базі даних.

А продумана система надання права доступу до інформації надійно захищає її, знижує кількість помилок і запобігає можливим зловживанням співробітниками.


Основні функціональні можливості

Автосалон:

Програма надає можливості здійснювати вести облік продажів і покупок автомобілів, а також їх прийому на комісію. У ній є функція підготовки автомобіля до продажу, в тому числі і з заміною або встановленням обладнання. Також за допомогою даної програми проводяться складські операції, до переліку яких входить багато параметрів, наприклад переоцінка або списання транспортного засобу.

Крім того, користувач може формувати докладні звіти про роботу підприємства.


Автосервис:

В роботі автосервісу важливий строгий облік виконаної роботи і витрачених матеріалів. Програма дозволяє вам регулювати кількість співробітників на кожну задачу і визначати обсяг роботи кожного з них. При ремонті кожна машина обзаводиться власною карткою з докладною інформацією та історією ремонтів. А облік запчастин ведеться в розрізі конкретних автомобілів, їх затребуваності і взаємозамінності.


Торгівля:

Для підприємств, що здійснюють торгівлю передбачений цілий ряд функцій. Програма підтримує оптову, роздрібну та комісійну торгівлю. Вона володіє зрозумілим для касира інтерфейсом, який дозволяє повноцінно працювати за прилавком. Сюди входить можливість відкриття і закриття зміни, вчинення продажів за готівковим і безготівковим розрахунком і застосування знижок, підтримка різноманітних фіскальних реєстраторів і створення звітності по касі.

Крім цього, програма може застосовувати документи «Замовлення клієнта» і «Заказ поставщику», що оптимізує складські запаси для забезпечення попиту на ті чи інші групи товарів. А функція автоматичного перерахунку дозволяє вести облік в декількох одиницях виміру.


Облік по декількох організаціях:

Якщо компанія складається з декількох департаментів, які є самостійними юридичними особами, кожен з них може формувати власну звітність. Стосується це і окремих магазинів і навіть торгових залів.


Ведення документації та каталогів в електронному форматі:

Програма вміє працювати зі сторонніми текстовими документами і таблицями, довантажувати інформацію з MicroCat і каталоги з Audatex, AutoData, AutoSoft, Silver-Dat, автонормамі.


Обробка замовлень

Платформа може провести аналіз тих чи інших потреб в номенклатурі, зарезервувати конкретні товари і сформувати замовлення для постачальників.


Робота з торговим обладнанням

Програма дозволяє підключати найрізноманітніше обладнання, що застосовується в торгівлі: ваги, принтери етикеток, сканери штрих-кодів, банківські термінали і т.д.


Складання звітності

Користувач може сформувати і отримати найрізноманітніші звіти. Серед них звіти по надходженню або відвантаження ТМЦ, фінансові звіти та облік по складах, звіти по замовленнях, брикетування та автосервісу.

Програма працює в режимі обміну даними з такими продуктами, як «Бухгалтерія для України» версії 8 і 7.7.

Ліцензія на платформу

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
3 300 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
11 610 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
22 290 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
42 360 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
100 500 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 100 робочих місць
183 600 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 300 робочих місць
546 000 грн
1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 500 робочих місць
906 000 грн
1С:Підприємство 8.3 Ліцензія на сервер
24 600 грн
1С:Підприємство 8.3 Ліцензія на сервер (x86-64)
42 600 грн
1С:Підприємство 8.3 Сервер МІНІ на 5 підключень
9 000 грн

Задайте питання першим!

Умови надання та використання послуги «Віддалений доступ до типового рішення»

Компанія «Експертні ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ пропонує клієнтам і партнерам більш детально ознайомитися з функціональними можливостями типових рішень, розроблених компанією «Експертні ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ» , за допомогою віддаленої демонстрації програмних продуктів через спеціально налаштований термінальний демо-сервер.

Підключення до віддаленої демонстрації має свої особливості, а саме:
  • для отримання параметрів подеколи чення до демо-сервера необхідно заповнити заявку на віддалений доступ до типового рішення;
  • пароль доступу до демо-сервера змінюється раз на два тижні;
  • при підключенні до термінальної сесії одночасно декількох користувачів, система закриває доступ всім, крім одного. Тому, якщо вашій компанії необхідно виділений час для гарантованого перегляду програми, повідомте нам про це по електронній пошті office@exis.com.ua

Термін надання доступу залежить від ступеня завантаженості лінії консультації і може скласти від 2-х годин до доби.

Якщо після закінчення доби Ви не отримали листа з інструкціями або у Вас є зауваження та пропозиції щодо даного сервісу, будь ласка, напишіть про це електронною поштою office@exis.com.ua



Замовити Демо-версію

Після придбання у нас програми Ви отримаєте безкоштовно:

Установка

Початкова настройка

Реєстрація на сайті 1c.ua

Підключення до порталу ІТС

Договір на ІТС на 3 місяці



Наші контакти

03113 г. Киев, улица Дружковская, дом 10 офис 419

Пн-пт 09:00-18:00

+38 (067) 466 82 62
+38 (044) 466 82 62

Надіслати повідомлення
Чекаю дзвінка